Version Control System - Welke?

T

tjalps

Guest
Hallo mensen! Ik wil nu welke versie controle systeem je gebruikt op je werk? Ik heb dat nodig voor ons team projectwerk. Maakt u gebruik van Subversion? Gelieve een tip? Groeten!

subversie lijkt te proberen om een ​​substituut voor CVS zijn, maar ik heb het niet gevonden zo populair is, tenminste nu. misschien is het niet zo volwassen nog? en het is niet compatibale met CVS nog? voor het geheel gratis gebruik van open source moet je gaan voor CVS. op ramen: cvsnt voor server en verschillende clients: TortoiseCVS, WinCVS ... Deze kan worden gedownload van sourceforge.net ik cvsnt gebruiken met TortoiseCVS nu. [Size = 2] [color = # 999999] Toegevoegd na 4 minuten: [/color] [/size] btw, als je elke goede software te vinden, maar lemme weten. Ik ben erg geïnteresseerd in de volgende spullen:)

Hallo Ik gebruik nu SourceSafe voor het versiebeheer van de software en de hardware die ik 'm het ontwerpen van hardware-bestand (OrCAD, pcb ontwerp bestanden) opgeslagen als binery bestand zonder de mogelijkheid om diffecnce Software bestanden die zijn opgeslagen als tekstbestand Deze software inegrate te zien aan een compiler Bijna i weet Het is niet de beste op de de markt, maar een eenvoudig en gemakkelijk een All the best Bobi gebruik

Hello! Bedankt voor Reacties. Ik dacht dat er veel meer mensen deze SW te gebruiken, maar als ik zie dat is niet waar. Ik ben begonnen met het gebruik van subversie. Ik ben vooral geïnteresseerd in gratis tools. Niets meer. Hoe zit het met document management systemen? Groeten!

[Quote = tjalps] Hallo! Bedankt voor Reacties. Ik dacht dat er veel meer mensen deze SW te gebruiken, maar als ik zie dat is niet waar. Ik ben begonnen met het gebruik van subversie. Ik ben vooral geïnteresseerd in gratis tools. Niets meer. Hoe zit het met document management systemen? Regards! [/Quote] maar cvs is voornamelijk voor de bron-code, ik denk dat het kan worden gebruikt voor normale documenten zoals Word, ppt ..

Ja, ik ga akkoord. Maar welk systeem zou goed zijn voor de mix van documenten?

Het kan afhangen van het type van uw documenten .. het systeem dat u nodig hebt moet krachtig genoeg zijn om Word, Excel, etc. documenten te begrijpen.

sorry nee: (, zo ver ik nog steeds met behulp van CVS zelfs voor mijn documenten ..

Naarmate de tijd verstrijkt zal er altijd gelukkig zijn en ongelukkige mensen met dezelfde software, of het nu besturingssystemen, Games, websurfers en versiebeheer .... zo, omdat het gratis is en het werk redelijk goed om verschillende soorten documenten die ik gebruik CVS (wincvs) te beheren ... Ik heb een mix van binaries, excutables, PDF's, tekstbestanden, gifs, scheamtics, enz. .. en het werkt goed genoeg.

[url = http://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_revision_control_software] Vergelijking van de revisie control software [/url]

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back