Verschillende RFID-tags en ondersteund normen

A

Ananth

Guest
Hallo iedereen,
Hoewel onderzoek naar RFID-normen, het leek me als er voornamelijk ISO 14443 en ISO 15693 normen die de fabrikanten in acht te nemen terwijl de vermelding van hun tags.

Ik afgeleid dat het als gevolg van de modulatie en macht verschillen, een code die overeenkomt met een van deze normen zal niet werken met de andere.Heb ik recht op dit?
Ook ik
ben ervan uitgaande lezers die een protocol niet zonder het ander.Doen kloppen als ik
ben verkeerd.

Ik
heb geprobeerd cijfer normen dat de belangrijkste transponders op de markt beantwoorden aan, zoals de Icode van Philips, TagIT uit Texas Instruments, enz. maar niet lijken te vinden van de informatie.En wat de hel is Mifare standaard?

Kan iemand alsjeblieft wat nader toelichten?
Iedere hulp is welkom.
Ananth.

Mifare:
http://www.nxp.com/ # / pip / CB = [type = product path = / 53420/53422] | pip = [PfP = 53422] [0]
is the leading industry standard for contactless and dual interface smart card schemes.

Volledig compatibel met ISO 14443A, Mifare
is de grootste industrie-standaard voor contactloze en dual interface chipkaart regelingen.Met een enorme wereldwijde installed base, het is een bewezen RF-communicatie-technologie voor de overdracht van gegevens tussen een kaart en een lezer apparaat.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back