verschil tussen Wave Impedantie, intrinsieke impedantie etc

M

mevadapratik

Guest
Hallo, Kan iemand mij vertellen wat is het verschil tussen de Wave Impedantie, Intrinsieke Impedantie, Ingangsimpedantie en eigenschappen Impedance? Dank je wel Pratik

Thanks .......... maar het zou uw grote hulp zijn als je me kan vertellen de specifieke verschil tussen hen ..... Dank u. Pratik

ok ... ik krijg je .... kan u mij vertellen wat is het verschil tussen golf en intrinsieke impedantie?? Dank u

Golf impedantie is de verhouding tussen elektrische velden en magnetische velden van een voortplantende golf. Intrinsieke impedantie is de impedantie van het medium dat de golf zich voortplant in Het is een kenmerk van het medium. De golf impedantie is gelijk aan de intrinsieke impedantie. - Amr Ali www.embedded-tips.blogspot.com

Zijn wave impedantie en intrinsieke impedantie hetzelfde?????? Dank u

Dezelfde waarde, maar verschillende fysieke betekenis. Lees de eerste link die ik je gestuurd. - Amr

[Quote = amraldo] Wave impedantie is de verhouding tussen elektrische velden en magnetische velden van een voortplantende golf. Intrinsieke impedantie is de impedantie van het medium dat de golf zich voortplant in Het is een kenmerk van het medium. De golf impedantie is gelijk aan de intrinsieke impedantie. - Amr Ali www.embedded-tips.blogspot.com [/quote] Thanks Ali, ik wil toevoegen paar punten .. Ingangsimpedantie + characterstics impedantie definiëren we voor begrensd medium. Wave impedantie + Intrinsieke impedantie definiëren we voor Onbegrensd medium. Voor vrije ruimte intrinsieke & golf impedantie zijn hetzelfde Thanks

De golf impedantie is gelijk aan de intrinsieke weerstand van het medium alleen als "voor een dwars-elektro-magnetische (TEM) vlakke golf reizen door een homogeen medium , de golf impedantie is overal gelijk aan de intrinsieke weerstand van het medium. " Bron Wikipedia. vrije ruimte is een homogeen medium dat is waarom we hebben een intrinsieke & golf impedantie zijn hetzelfde

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back