Verschil tussen klok herstel en het tijdstip herstel?

R

rag_perfect

Guest
Frnds ...
and timing recovery
??

Is er een verschil tussen klok herstel
en het tijdstip herstel??

Ik heb grote verwarring over dit ...
plz uitleggen iemand .....................

als ik herinnert zich goed klok herstel is in termen van frequentie en het tijdstip herstel is in termen van fase ...

Ik denk dat ze hetzelfde zijn wat betekent terugvorderen van de tijd van symboles transmissie

Thankx voor al u. ..

maar door middel van deze techniek: hoe kunnen we weten tijdstip van verzending symbolesplz iemand uitleggen .....

als al het symbool zijn van dezelfde lengte te vermenigvuldigen dan alleen de basisfrequentie anders hebben we tot op zekere logica algoritme dat wil zeggen bomen gebruik etc die bepalen wanneer het symbool eindigt op basis van de ontvangen gegevens ....

Lieve,
Ik heb dit bevestigd van moderne digitale en analoge COMM.SYSTEM (BP Lathi), op pagina 328, dat beide terminologieën zijn hetzelfde.
Het vertelt 3 methoden van tijd herstel, Ik schrijf een van het voor ur begrip (indien u hebt dit boek lees dan verder door urself.)
het zegt
"digitale signaal bevat een descrete onderdeel van de klokfrequentie zelf. wanneer de aan-uit binaire signaal wordt toegepast op een resonantiecircuit afgestemd op de klok frequentie, het uitgangssignaal is de gewenste klok signaal"

Ik hoop dat het zal helpen u te begrijpen.Naveed

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back