Verschil Code Composer Studio en Visual C

B

bythesea

Guest
Hoi,

Ik
ben momenteel de uitvoering van een programma in C met behulp van VC als mijn platform.
In dit stadium, het programma is in staat om me de juiste uitgang die ik
willen.

Tevreden dat mijn programma goed werkt, ik gedownload mijn programma
codes in C5510.Howvever in dit stadium, mijn output van de c5510
processor is bezaaid met fouten, ook al
ben ik eigenlijk draait het
dezelfde set van codes!

Mijn vraag is: Hoe kan ik mijn code, zodat zij in staat zullen zijn om
uitvoeren van "normaal" in mijn c5510 processor?

Ik had het zelfde probleem en MDSN was van groot nut zijn.U moet een procedure

Ik vraag
me af als u van mening kwantisering effecten op de werking van uw systeem.Zoals u weet C5510 is een vast punt DSP, en heeft een beperkte nauwkeurigheid.VC draait op Intel-platform, kan gemakkelijk gewin zeer hoge precisie berekeningen met behulp van float of dubbele data types.Natuurlijk als je hebt gebruikt float data types in uw DSP-code, dan heb je genoeg precisie met een zeer beperkte snelheid.
Een ander belangrijk punt op de uitvoering van een dergelijk systeem op een DSP is uw input en output formaat.
Kijken!de meeste van ADC en DAC heeft een speciaal formaat voor de digitale gegevens die zij geven of te krijgen.je zal altijd een simpele code in uw DSP-programma, dat verantwoordelijk is voor het wijzigen van het formaat van de digitale input-nummers met een behoorlijke een en doen het omgekeerde operatie.
Een ander belangrijk punt is het geheugen en hoe je het gebruikt.Ik denk dat u moet uw geheugen van de regio's meer aandacht bij het gebruik van CC Studio.

Ik denk dat CCS en VC is een beetje anders, maar de omgeving is vergelijkbaar.
voor header bestand en speciale functie in DSP bestaat niet in het VC .
Dus als je wilt ontwikkelen DSP code, moet u gebruik maken van CCS.

Bedankt voor het antwoord.

Grieks -> zou je geest verder uitwerken hoe MSDN daadwerkelijk kan helpen?

mami_hacky -> Ik denk dat u gelijk heeft.i vermeden usin drijvende punten in mijn codes dus mijn best guess is de fout ligt in het register overflow.echter de lengte van mijn codes (> 3k lijnen) maakt het erg moeilijk voor mij om te jagen de overloop.suggesties?

Jackwang -> Ik ben begonnen met VC , omdat het veel sneller uitvoeringstijd van het programma.Het
is echt heel handig voor mij in het spotten run-time fouten

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back