Vermist. Sdb-bestand

H

homer2k1

Guest
Mijn fractie probeert de overstap te maken 90 tot 45 nm.Ik downloadde het 45-nm bibliotheek bestanden van Synopsys SolvNet, maar ik mis een. Sdb-bestand.Ik denk dat dit een specifiek symbool Synopsys-bibliotheek, klopt dat?Is er een manier om dit bestand uit andere genereren. Db-bestanden?

haar staat voor standaard database-bestand is afhankelijk van de technologie.en meestal gegeven door de EDA tool verkoper

Hier is een deel van de. Tcl script we voor onze 90-nm gebruik stroom:

...
set LIB_ARTISAN "tcbn90ghptc.db tcbn90ghpwc.db"
set LIB_PDB "tcbn90ghp_9lmT2.pdb"
set symbol_library ( "tsmc90ghp.sdb")
set target_library $ LIB_ARTISAN
set physical_library $ LIB_PDB
set link_library "$ LIB_ARTISAN *"
...

In de Design Compiler handleiding las ik dat. Sdb is een "symbool bibliotheek" bestand.Ben ik verwarrend twee dingen die toevallig beide. Sdb?

In de bestanden die we gedownload van SolvNet, noch de nieuwe 45-nm-bestanden, noch de oude 90-nm-bestanden bevatten een. Sdb-bestand, dus mijn vermoeden is dat iemand genereerde voor 90 na het downloaden van de tar-bestand uit SolvNet.Heeft iemand dit gedaan?

Het spijt haar niet bestand is een formaat. sdb is standaard database-indeling en wordt gebruikt voor het symbool bibliotheken.

Probeer het lezen van de tsmc90ghp.sdb in het dc schaal kan worden kon helpen

. sdb-bestanden worden gebruikt om het symbool in Synopsys winkel. db-formaat.
Ik ben er niet zeker van dat de vraag of zij kunnen worden gegenereerd uit. V-bestand of niet.
je kunt proberen volgende stappen:
als je hebt. slib bestand dan gewoon gelezen in om met behulp van DC read_lib ". slib bestandsnaam"
En dan gebruik wrte_lib-format db "fou PTU bestandsnaam"
Deze set van script werkt voor het genereren van. Db bestanden van elke verilog of VHDL-formaat.

Reading suggestie: ga via "SolvNet" of handmatige dcug.pdf
Gelieve te posten uw resultaten.

succes
Jaynarayan ...

je echt nodig deze?voor zover ik weet, sommige ontwerp niet nodig!

Dit. Sdb-bestand is nodig voor het genereren van grafische weergave van gesynthetiseerd circuit.Het is echt niet veel van essentieel belang voor andere doeleinden dan visuele weergave van de schakeling in DC-venster.
Corrigeer me als ik verkeerd ben.

Bedankt.
JAY .........

. sdb lijkt te zijn maar een symbool bibliotheek voor grafische schema's, en is zeker niet nodig voor mijn ontwerp.Ik zou graag een follow-up met een poging om het nieuwe. Sdb-bestand te genereren voor de 45 nm-bibliotheek, maar ik ben momenteel druk bezig met hogere prioriteiten.Als iemand anders is gelukt om dit te doen, laat het ons weten hoe het gaat.

Bedankt iedereen voor jullie hulp.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back