verklaring van de werking van de brugschakeling met IGBT

R

ravit245

Guest
Hier mijn twijfel is hoe deze brug het werk tijdens + ve half cycle.as zover ik de huidige weten IGBT zullen vloeien van de collector naar emitter van igbt.Actually mijn circuit wordt bediend met PWM te zijn eenvoudige ik gebruikt pulsen inboth + ve &-ve halve perioden. Plz verklaren de valuta stroming in de brug. View attachment 65838 Groeten Ravi het circuit wordt gebruikt voor Power Factor Correction in boost-buck mode.plz verklaren

Beste Ravi Hi Het is heel eenvoudig. De U1 en U4 wordt ingeschakeld met elkaar en U5 met U2. en het midden van de aansluiting van U1 en U2 verbonden is met de lading. en het midden van de aansluiting van U4 en U5 maakt verbinding met de andere hoofd van de belasting. Zo is de polariteit van spanning over de belasting zal veranderen en u zult wisselspanning hebben over de belasting. Met vriendelijke groet Goldsmith

Beste Goldsmith, ja dat is waar, maar mijn twijfel is of de huidige zullen stromen uit emitter naar de collector van de IGBT. [/QUOTE] de stroom in IGBT zal van de collector stromen naar emitter van IGBT Ravi [/QUOTE]

Beste Ravi Hi Als de spanning (wisselspanning) dat je hem in het midden van de brug negatief of positief zijn, als u niet PWM in GS overgang, de stroom zal gaan door de anti parallel diodes van de IGBT's. maar als je pwm of rijden signaal over de GS knooppunt, als de spanning positief (sinus) (aan uw linkerhand midden hoofd). de u2 kan strekken de huidige of D1. en het recht hoofd is als het linker hoofd. Ik denk dat je, wil het bouwen van een gemiddelde controller? Met vriendelijke groet Goldsmith

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back