Verhoogde CPW simulatie in Momentum

L

lasportiva

Guest
Hoe werkt een simulatie van een verhoogde CPW met behulp Momentum?Merk op dat in deze structuur, het signaal en massa-elektroden zijn niet op dezelfde laag.Hoe een toewijzen de havens om te bepalen op de s-parameters?

Bedankt!

Ik heb nog nooit gebruikt Momentum tot nu toe, maar ik denk dat het vergelijkbaar is met Ansoft Designer.Je kunt proberen mee.Het is niet moeilijk.Als je sommige richtingen over, laat me wil weten ...

I.

Ik denk dat mijn vraag is of dit geometrie kan worden gesimuleerd met behulp van een simulator zoals 2.5D momentum.En zo ja, hoe ...Zoals de naam al aangeeft, een verhoogde coplanaire golfgeleider heeft de centrale geleider verhoogd ten opzichte van de buitenste twee elektroden grond zodat de drie elektroden zijn niet langer op dezelfde laag.Ik heb gezien CPW gemodelleerd met behulp van coplanaire poorten (die vergelijkbaar zijn met differentieel poorten) en slot structuren in Momentum.Ik ben niet zeker als er een verhoogde CPW kan worden gemodelleerd met sleuven.

Ian - als u gesimuleerd een soortgelijke structuur hebben voordat zijn suggesties van harte welkom!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back