Vergelijkingen in ADS

A

ahmad_abdulghany

Guest
Hello. Is er iemand die heeft een boek of PDF die een reeks van functies die worden gebruikt in vergelijkingen in ADS omvat? Ik wil een vergelijking te maken om de output voltage swing van voorbijgaande analyse te berekenen, wat zijn de stappen om dat te doen? Ook wil ik indien beschikbaar een set sneltoetsen die worden gebruikt in de ADS om te werken aan het vereenvoudigen .. Ik heb geen korte sneltoetsen kennen, behalve: shift + x te spiegelen over de X-as, shift + Y om spiegel rond Y-as en Ctrl + R te draaien .. : D .. Ik hoop dat iedereen die meer weten .. door de manier waarop ik ben met behulp van ADS2004A onder Windows .. Bij voorbaat dank, Ahmad,

Hier zijn twee relevante pdf bestanden voor het schrijven van een. Meting Expressions (expmeas.pdf) 2. Simulator Expressions (expsim.pdf) Voor de uitvoer swing, kunt u gewoon gebruik maken van twee markers op tegenovergestelde pieken en gebruik maken van de delta-modus voor de markers en zie de afhankelijke as waarde ... U kunt ook doen met behulp van de max () en min () functies in ADS.More uitleg in de expmeas.pdf groeten

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back