Verduidelijking voor MIMO ....

V

vkekk

Guest
1.Wheather BLAST (Bell Layered Space Time) is een algemeen systeem of niet voor MIMO-systeem.

2.Als BLAST is een algemeen systeem, wat is dan verschil tussen het algemeen stelsel en BLAST systeem in termen van prestaties in MIMO.

3.Wat is de relatie tussen geen van de overdracht en geen van de ontvanger antennes voor verschillende categorieën van MIMO-systeem.

iemand helpen op deze ....dringend nu

Thanks in advance

Hoi
Uw vraag is niet duidelijk voor mij, maar ik heb enkele opmerkingen.
BLAST is een soort van codes ruimte in de tijd dat gebruik maakt van MIMO-systemen.

Overweeg een flat-fading MIMO kanaal
V-BLAST is een algoritme om de gegevens die door elk Tx antenne van de ontvangen antenne takken extract.

Dus als ik weet dat het een algoritme ontwikkeld en gebruikt in MIMO systemen.

[3]: hoe denkt u categoriseren verschillende MIMO-systemen?

In sommige kranten, vermeld ze BLAST systeem gebruikt voor hoge datasnelheid toepassingen ....
In sommige boek, VBLAST is een architectuur breekt de oorspronkelijke gegevens in M substreams die worden uitgezonden op individuele antennes.dat subseam zijn ongecodeerd versie.Heeft u materiaal om BLAST ondersteuning is een algoritme voor MIMO Systeem ..

Ik kan geen commentaar geven juist op basis van uw lezingen (reeds aangehaald).
Maar over het algemeen, zijn MIMO-systemen gebruikt om gegevens te verhogen (in het bijzonder in High data rate toepassingen ....).Bovendien denk ik dat de tweede aanhaling is de manier VBLAST werkt.

Hoi
Space tijd codering is de codering type dat wordt gebruikt in MIMO-systeem met M-antenne in de zender en N-antenne in de ontvanger.
Space tijd codering hebben 2 basic categorie.Net op een van hen is het doel het verhogen van de datasnelheid.In deze categorie een zeer beroemde codering is V-BLAST.
Daarom denk ik de (V-) BLAST is geen systeem of algoritme.Het is een type codering in MIMO-systemen.
Voor meer informatie Ik stel u een zeer goed boek van Jafarkhani.De naam is Space-Time Coding, Theory and Practice.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back