Verbinding tussen de OMRON PLC en touch screen

N

nmarkovic

Guest
Ik heb OMRON PLC CJ1M-CPU21 en OMRON NS8-TV01-V2 touch screen.
Pogingen om een verbinding te krijgen tussen hen, maar ik niet, ik vraag om hulp.Bedankt.

Welke vorm van communicatie methode bent u probeert?

Ik wil verbinding via RS-232-kabel, heb ik RS-232 kabels, maar er gebeurt niets als ik deze aansluit.Kabel is goed, gecontroleerd.

Moet ik een aantal parameters in de PLC of het aanraakscherm ingesteld, en waar ik kan ze?

Ok, ja je moet het instellen van de communicatie parameters in de PLC en HMI.Ik heb niet de software hier zo schuin ik echt leiden u door de configuratie.Je zou kunnen controleren mrplc forum.Iemand zal er waarschijnlijk wel kunnen leiden u door de setup.Doe gewoon zo veel info in de post als je kan bieden.Controleer ook de handleidingen eerste om te zien of er een wandeling door daar.Ik merk dat de HMI heeft twee poorten dus zorg ervoor dat u de stekker in de poort die je setup.Ook - je zegt dat je weet dat de kabels zijn goed.Zijn ze fabriek kabels of iets anders?Ik denk dat ik vraag weet u zeker dat de kabels goed zijn voor je systeem?

OK, bedankt.Ik heb geen een fabriek kabels, maakte ik een kabels door het schema en de instructies die ik vond op het internet.En ja een plug de kabel in de juiste poort.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back