verbeteren HSPICE snelheid P4 HT

D

dudu

Guest
Ik heb een aantal experimenten gedaan om de snelheid van HSPICs in de PC HSPICE0403 het uitvoeren van de testbank bigmos.sp zien, ik usingexternal timer te tellen (hspicetime rapport in LINUX is niet corespond in real-time) staat snelheid (s) ----- met linux RH72 versie van hspice0403 Athelon2000 + RH80 (2.4.18) 28 p4 3,2 g ht winxp + vmware4 + RH80 (2.4.18) 22 p4 3,2 g ht winxp + vmware4 + RH80 (2.4.20SMP) 18 p4 3,2 g ht RH Fedora1 SMP 19 ------ met behulp van Windows-versie van hspice0403 p4 3,2 g ht Windows XP + hspice.exe 22 p4 3,2 g ht Windows XP + hspice_mt.exe (2 cpu optie) 27 p4 3,2 g ht Windows XP + hspice_mt.exe (1 cpu optie) 14 is de conclusie dat de beste optie voor HSPICE is runing onder Windows met behulp van hspice_mt met slechts 1 cpu optie, verwachten we dat ze de Linux-versie te optimaliseren in de toekomst

Hallo Ik denk dat het de moeite waard als je het testen van de volgende voorwaarden te 1. U optimaliseren van de OS environmnet door: - Het uitschakelen van antivirus, firewall, Spyremoval Tools, - Stoppen met niet-belangrijke diensten 2. U testen ook in - Windows 2000 Prof met SP

Sterker nog, de machine wordt gebruikt om de HSPICE te testen is een nieuw geinstalleerde WinXP Home-systeem (1G 400Mhz ram) met slechts een aantal nuttige dingen en ook de anti-virus is uitgeschakeld Het punt is dat, het lijkt erop dat voor de Windows-versie van HSPICE, moet hij gebruik maken van de multi-processor enabled binaire, maar laten we de cpu zelf niet de multi-thread te optimaliseren (1 cpu optie) voor linux, de SMP versie van Kernal zal helpen om de snelheid te verbeteren, maar niet zo goed als windows doen, moeten zij reoptimized

ik had geweten dat de HSPICE onder Windows is niet zo precise als het onder linux, als gevolg van de OS.

Ik zal zeer geïnteresseerd zijn in de benchmark van het runnen van HSPICE onder de laatste 2.6.x kernel.

Ik heb een probleem wat Tx grootte in deze benchmark?? als simulatie tijd alleen 26sec .. Ik denk dat dit circiuit is zeer klein .. Als TX is groot (hele chip simulatie) .. wat dacht je van Linux / WinXP prestaties?

[Quote = tlihu] Ik zal zeer geïnteresseerd zijn in de benchmark van het runnen van HSPICE onder de laatste 2.6.x kernel. [/Quote] Hi Het is prima als je zou kunnen testen en voer het onder 64-bit linux kernen (suse of fidora ) tnx

Ik ga akkoord. Zonder optimalisatie, linux en linux smp krijgen bijna dezelfde snelheid (linux SMP is een beetje sneller).

Ik denk dat het niet wordt ondersteund door HSPICE dat muti-CPU's

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back