Veel opnings voor VLSI in Bangalore!

T

tiit_delhi

Guest
Hurry-up, Boek je stoel vandaag!
Certificate Program in VLSI-Logic ontwerp en Ontwerpen.
TIIT (TTM Instituut voor Informatie Technologie) in samenwerking met de Universiteit van Californië in Santa Cruz Uitbreiding in Silicon Valley en Cadence Design Systems biedt een certificaat programma in VLSI design engineering.
Studenten die volledig de vereiste vakken met minimum Grade Point Average (GPA) zullen worden beloond met een certificaat in VLSI Design Engineering (Fysiek ontwerp of Logic Design) van de University of California Santa Cruz uitbreiding in Silicon Valley.

Kosten: 70k voor Logic Design.
90k voor Layout Design kunt betalen in 3 termijnen.
Plaatsing Statistieken: 90% van de mensen kregen werknemers in VLSI-industrie tot nu toe.
Plaatsing bijstand zal worden verstrekt, en het opzetten van mock interviews, hervatten gebouw, seminar series etc.
Batch Start Datum: 22 december 2007 in Bangalore, 11 zitplaatsen is gereserveerd op voorhand.
Sinds onze Intake elke partij slechts 20 zetels.
Benodigdheden:BE / BTech / ME / MTech / MSc in beide informatica of Elektrotechniek / Elektronica
Inschrijvingen: Open Online do_not_spam_here. Of stuur mail naar blrtraining (at) tiit.in
Bel ons op: 080-26789654 Cell: 09845261676

Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

Heeft u plaatsing hulp?
Kan ik betalen in termijnen?
Duur: 20 weken, Kan ik doe het part-time?
Gelieve replay mij Id: shashi123 (at) hotmail.com

Bedankt
123shashi,

Uw vragen:Hebt u hulp plaatsing? Ja, 90% van de mensen werd geplaatst in VLSI-bedrijven tot nu toe!

.

Kan ik betalen in termijnen? Ja, kunt u betalen in 3 termijnen.Duur: 20 weken, Kan ik doe het part-time? Ja, zaterdag & zondag heb je klas, je doordeweeks moeten werken aan Cadence EDA-tools, zal Lab open 20 Hourse!
U kunt uw werk afmaken en kom in de nacht te werken aan instrumenten.Bedankt

Wat betalen pakket kan men verwachten na de cursus.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back