VCS SDF Problemen, Please help

W

wangyg

Guest
Hallo iedereen,
Ik gebruik synopsys VCS te doen na de simulatie, en na het gebruik van de $ sdf_annotate evenals. Sdf die werd gegenereerd door Primetime, Ik heb de volgende problemen,
Ik kan het niet vinden van alle nuttige informatie uit de vcs handleiding, Heeft iemand suggesties, dankzij zeer,*** SDF annotatie beginnen: wo apr 8
15:23:15 2009SDF Info: pulse_r/100, pulse_e/100 van kracht
SDF Fout in aanleg tb_cnt_updown.M1 van module updown_counter:
wang.sdf: 19, SDF Fout: Kan niet vinden bijvoorbeeld U54 in omvang tb_cnt_updown.M1
wang.sdf: 20, SDF Fout: Kan niet vinden bijvoorbeeld U54 in omvang tb_cnt_updown.M1
wang.sdf: 21, SDF Fout: Kan niet vinden bijvoorbeeld U55 in omvang tb_cnt_updown.M1
wang.sdf: 22, SDF Fout: Kan niet vinden bijvoorbeeld U55 in omvang tb_cnt_updown.M1
wang.sdf: 23, SDF Fout: Kan niet vinden bijvoorbeeld U68 in omvang tb_cnt_updown.M1
wang.sdf: 24, SDF Fout: Kan niet vinden bijvoorbeeld U68 in omvang tb_cnt_updown.M1
wang.sdf: 25, SDF Fout: Kan niet vinden bijvoorbeeld U69 in omvang tb_cnt_updown.M1
wang.sdf: 26, SDF Fout: Kan niet vinden bijvoorbeeld U69 in omvang tb_cnt_updown.M1
wang.sdf: 27, SDF Fout: Kan niet vinden bijvoorbeeld U84 in omvang tb_cnt_updown.M1
wang.sdf: 28, SDF Fout: Kan niet vinden bijvoorbeeld U64 in omvang tb_cnt_updown.M1
Alle toekomstige fouten niet gemeld; gebruik sdfverbose aan te melden.

Totaal fouten: 96
Totaal waarschuwingen: 0
*** SDF annotatie afgesloten: wo apr 8
15:23:15 2009

...

Thanks again,

Controleer de hiërarchie die u gebruikt tijdens het bellen $ sdf_annotate in de simulatie env, en open je sdf bestand en zie waar de hiërarchie prime time schiep de sdf bestand.

Hartelijk dank,
Ik vermoed dat hij misschien de verilog bibliotheek probleem,
Weet u hoe u de bibliotheek in VCS,
Bedankt,

Hartelijk dank,
U hebt gelijk, maar het probleem is hoe we het suitablt verilog bibliotheek.
Het lijkt ons niet kan schrijven door Synopsys software.
Eventuele suggesties?

Groeten,

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back