VCO CMOS Design

D

Denys

Guest
Hallo, allemaal!

Ik ontwerp VCO 10-12 GHz div BY2 CMOS 0,13 um technologie.Ik gebruik cross-gekoppelde structuur.Ik heb een grote problen met fase ruis.Verhoging inductie er hoegenaamd geen invloed op het geluid.Ik heb alle tijd -45 dBc / Hz op 10 kHz en -110 dBc / Hz op 1 MHz.Ik moet nog -70 dBc / Hz op 10 kHz en -120 dBc / Hz op 1 MHz.

Sombody kan mij helpen.

Dank voor iedereen.
Last edited by Denys op 14 juni 2006 13:13, edited 2 times in total

hoe zit het met het aanbod en filker lawaai filters
en van de dimensionering van de varactors, en de staart huidige apparaten

controleer ze

khouly

voor een bepaalde bias huidige, fase ruis toeneemt met een toenemende spanning in de L-beperkt regime.
voor een bepaalde inductantie L, fase ruis toeneemt met de bias stroom in de spanning-beperkt regime.
dus proberen te verminderen bias huidige en inductie

khouly wrote:

hoe zit het met het aanbod en filker lawaai filters

en van de dimensionering van de varactors, en de staart huidige apparatencontroleer zekhouly

is er een varactors in ur design kit, dus u kunt
en proberen PMOS apparaten gebruikenkhouly

Aangezien er geen verandering in uw fase geluid wanneer u de spoel, moet de belangrijkste bijdrage komt van je vooringenomenheid / stroom-bronnen die heel goed mogelijk is bij lage frequentie als 10KHz.Voor hogere frequentie, controleer of de Varactor of cross-gekoppelde belasting is de grootste bijdrage.Op deze manier kunt concentreren op de belangrijkste bijdragen in plaats van alleen spelen met inductor.

agaurav wrote:

Aangezien er geen verandering in uw fase geluid wanneer u de spoel, moet de belangrijkste bijdrage komt van je vooringenomenheid / stroom-bronnen die heel goed mogelijk is bij lage frequentie als 10KHz.
Voor hogere frequentie, controleer of de Varactor of cross-gekoppelde belasting is de grootste bijdrage.
Op deze manier kunt concentreren op de belangrijkste bijdragen in plaats van alleen spelen met inductor.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back