Van waar kan een beginner zoals ik in Java beginnen?

A

akmirror

Guest
hallo evryone ... i have bekend dat java is belangrijk .. maar ik weet niet waar te beginnen .... i hav learnes C taal en n anders .... daarom wil ik nu leren java ..

Dus wat moet ik doen om te leren voor een begin ... stel me plz?

Hoi,

kunt u kijken op de officiële informatie en handleidingen van Sun: http://java.sun.com/docs/books/tutorial/

Enkele verdere vragen:
Waarom wilt u leren Java?Wat platform (CPU, besturingssysteem) gebruikt u?Wat voor soort toepassingen wil je code?Bent u al bekend met C of alleen met C?

magixD

Java is groot in het schrijven van kleine toepassingen voor de mobiele telefoon platform.
Dit is een lucratieve en groeiende markt van mobiele telefoons verplaatsen naar het web weet zakcomputer rijk.

Nou ik wil schrijven codes voor mobiele communicatie zoals ima elektronica en communicatie student.Hoewel ik niet weet ABT C , vertel me veel te leren en het gebruik van java zonsverduistering.Dus ik wil uw suggesties

Betreft ....

ja je moet leren java ..voor java syntax vertrouwdheid Ik stel voor dat je een boek "Hoe Programma door Dietel en Dietel" na dit moet je leren J2ME.

Je zou ook willen vergeten alles over Java en ga naar C # rechtstreeks ...

Microsoft = ondersteunende documentatie code base evolutie betere hulpmiddelen nieuwste technologie ...

Liefde M $!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back