van de ontwerpen voor flyback transformator van PFM

D

dcj50105

Guest
Helleo Alle,
Ik wil het ontwerp van een PFM tranformer in de flyback converter, hoe kan ik berekenen?die u kan helpen om dit te doen?hartelijk dank
Met vriendelijke groet!

Fairchild zulke pfc ontwerp zacht, en het is gratis, u kunt het downloaden van www.fairchildsemi.com

U kunt ook kijken naar h * tp: / / www.eetkorea.com/ARTICLES/2002APR/2002APR16_PD_POW_AN.PDF
Een demo versie van de Magnetics Designer is vrij van Intusoft.(h * tp: / / www.intusoft.com / mag.htm)

Als u wilt dat de studie van de theorie en de Spice modellen, dit nuttig zou kunnen zijn: H * tp: / / www.beigebag.com/case_xfrmer_3.htm

Ik hoop dat dit helpt
Ted

Hallo!iedereen
De ingangsspanning wordt gestimuleerd tot 400V door PFCconverter, ter verbetering van de efficiëntie van de totale syetem, kies ik de variabele frequentie flyback mode in de DC-DCconverter en 100kHz (at) vollast, hoe kan ik berekenen accuratly de specificatie van de transformator . nu wil ik meer over de theorie van de berekening voor transformator.
bedankt!
met vriendelijke groet!

www.powerint.com heeft een spreed shhet die simplifyes flyback transformator ontwerp.

Ook de toepassing ervan notities zijn zeer nuttig, lezen ze in diepte, speciaal degenen abouse transformator bouw.

BEST!

powerint, IR, TI hebben alle klassieke toepassing opmerking over het

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back