van de LPF naar HPF

S

surreyian

Guest
Hoe configureer ik een LPF een HPF?
en hoe werkt het?

Als uw vraag betreft ACTIEVE filters, in sommige gevallen kunt u eenvoudig wisselen de posities van R en C. Maar er zijn enkele uitzonderingen - afhankelijk van de gekozen topologie.
Voor passieve RLC structuren kunt u de toepassing van de LP>> HP transformatie.concern ?

Echter, wat is uw primaire
zorg?
(1) Het ontwerpen van een hoge pass, of
(2) echt te converteren een lage pass naar een high-pass?

LVW wrote:

Als uw vraag betreft ACTIEVE filters, in sommige gevallen kunt u eenvoudig wisselen de posities van R en C. Maar er zijn enkele uitzonderingen - afhankelijk van de gekozen topologie.

Voor passieve RLC structuren kunt u de toepassing van de LP>> HP transformatie.

concern ?
Echter, wat is uw primaire
zorg?

(1) Het ontwerpen van een hoge pass, of

(2) echt te converteren een lage pass naar een high-pass?

Waarom wil je beweren dat het niet een actief filter?Natuurlijk is het!
Maar uw vraag niet beantwoord kan worden, omdat er geen tekenen zijn in je circuit.Dat betekent, is het niet wordt weergegeven als er een positieve of negatieve feedback.Zowel, OTA en TIA hebben twee ingangen, maar slechts een wordt weergegeven.

Nog een opmerking de circuits:
Het maakt echt geen zin om een uitgangsstroom (OTA) verbinding met een hoge impedantie ingang (FET).Het hele circuit kan niet werken op een bevredigende manier.

LVW wrote:

Nog een opmerking de circuits:

Het maakt echt geen zin om een uitgangsstroom (OTA) verbinding met een hoge impedantie ingang (FET).
Het hele circuit kan niet werken op een bevredigende manier.

diemilio wrote:Nou ...
Ik ben het niet met uw verklaring, omdat de OTA is bedoeld om drijft de parasitaire dop van de FET.
Dit wordt vaak gedaan in CMOS analoge schakelingen, de output buffer wordt vermeden, omdat je niet een klein weerstandsbelasting rijden.

LVW wrote:diemilio wrote:Nou ...
Ik ben het niet met uw verklaring, omdat de OTA is bedoeld om drijft de parasitaire dop van de FET.
Dit wordt vaak gedaan in CMOS analoge schakelingen, de output buffer wordt vermeden, omdat je niet een klein weerstandsbelasting rijden.

diemilio wrote:Er zijn verschillende voorbeelden:

De MOSFET kan dienen als een output buffer (merk op dat het in een gemeenschappelijke drain configuratie) dus dit stelt u in staat om zowel teak de waarde van de DC uitgangsspanning en hebben een lagere output impedantie (het draaien van de OTA in een OPamp).

Ik ben het met u, in deze toepassing is niet duidelijk het doel van de FET.Ik dacht dat je zo zeggen dat het aansluiten van een uitgangsstroom (OTA) om een hoge impedantie ingang (FET) heeft geen zin te maken in elke situatie.

Wat betreft de vergelijking Ik begrijp niet wat je precies zoekt ...als het de kleine winst vergelijking goed signaal zou worden gegeven door de OTA te krijgen (wat meestal door de GM van de differentiële transistors paar input) en vervolgens vermenigvuldigd met de uitgang van de weerstand van de OTA (om een spanning-naar-voltage gain) en ten slotte vermenigvuldigd met de buffers te krijgen (dat is meestal 1).Dus de totale spanning op spanning te krijgen zal gm * ro * 1.

Sorry voor het misverstand

diemilio

diemilio wrote:Wat betreft de vergelijking Ik begrijp niet wat je precies zoekt ...
als het de kleine winst vergelijking goed signaal zou worden gegeven door de OTA te krijgen (wat meestal door de GM van de differentiële transistors paar input) en vervolgens vermenigvuldigd met de uitgang van de weerstand van de OTA (om een spanning-naar-voltage gain) en ten slotte vermenigvuldigd met de buffers te krijgen (dat is meestal 1).
Dus de totale spanning op spanning te krijgen zal gm * ro * 1.

diemilio

Zolang er geen gedetailleerde circuit dimensionering wordt gegeven, kun je niet zeggen veel meer dan de opgegeven frequentiebereik is in principe aannemelijk.Ik neem aan, dat een extra stroombron of weerstand aanwezig is om een spanning volgeling operatie bereiken voor de FET.

Zoals gezegd, is de OTA LPF kenmerken vooral bepaald door niet-ideale eigenschappen van respectievelijk de OTA's frequentie compensatie.Maar het kan worden verwacht, dat het werkt als een LPF.BTW, indien hij een oneindige weerstand uitgang, dan de LPF zou worden een integrator, die een zinvolle circuit operatie geeft ook.

Ik zie een ander punt van vermiste duidelijkheid.Van de frequentie respons, wordt de OTA beïnvloeden van de totale respons alleen bij lage frequenties.De NPUT stadium zou worden overstuurd door hoge frequentie grote signaal toch (tenzij een andere low-pass aanwezig is in het circuit).Dus de echte circuit gedrag kan worden ver van het kenmerk dat wordt aangegeven door de kleine signaal reactie.

FVM schreef:

. Ik neem aan, dat een extra stroombron of weerstand aanwezig is om een spanning volgeling operatie bereiken voor de FET.

Quote:

Ja inderdaad, we moeten uitgaan van een partij.
Zoals reeds vermeld enkele dagen geleden, hebben we aannemen borden voor de ingang

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back