Valse Semiconductors

E

E-design

Guest
"Dus, daar ga je naar de lokale onderdelen winkel om een aantal transistors (of zelfs, andere onderdelen!). Buy Na te hebben besloten de apparaten die bij u past (met een geselecteerd van een aantal apparaten die voldoende robuust en krachtig), u hand over een niet onaanzienlijke hoeveelheid contant geld en hoofd naar huis om het meesterwerk te bouwen. Onverklaarbaar, de dure eindtransistoren mislukken, maar je weet dat hun ratings goed zijn in het ontwerp grenzen voor het project dat u bouwen. Dit gebeurt een keer, misschien twee keer, of misschien meer. U krijgt ontmoedigd, en het project-plank te hebben doorgebracht al heel wat over alle benodigde onderdelen. " http://sound.westhost.com/counterfeit.htm

ongelooflijk, dit gebeurde bij mij. Ik moest de hele hoop onderdelen schroot. Nu koop ik alleen van de fabrikant of reps. Mr.Cool

In een gevoelige project gebruikte ik Op07 voor de offset zeer lage spanning, maar ik merkte dat de verschuiving van deze Opamp kan veranderen in de materie van sommige mv! afhankelijk van de relatief kleine veranderingen van de omgeving tempratuur.

Ik heb te maken dit probleem met power transistors beschikbaar in TO-3 pakket. Als u het metaal kan van dit pakket vindt u de enkele kleine transistor in TO-37-pakket wordt binnen worden gemonteerd. Aangezien dit ventje kan niet overweg met die veel stroom je eindtrap zullen voornamelijk verbranden in de eerste cyclus zelf de macht. Koop deze dingen alleen van betrouwbare bronnen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back