USB OTG: VBUS Capacitance

E

ewabed

Guest
Hoi,

Ik ben niet zeker wat capaciteit op VBUS lijn moet worden geplaatst in het geval van een USB-OTG instrument dat kan presteren als een apparaat en als gastheer.USB OTG specificatie (1.3) heeft tegenstrijdige eisen voor ontvangst (meer dan 96uF) en een apparaat (minder dan 6.5uF).Wat gebruik je?

bedankt

Op Vbus, kunt u 0.1uF en 10-20uf condensator
in-of uitvoerwerkfrequentie einde.

0.1uF: het
is gebruikt voor het filteren van ruis in de bypass.
10uf-20uf: het
is gebruikt voor de ontkoppeling, de spanning goed te laten verlopen.

de waarde alleen ter referentie, maar het wordt gebruikt in ons project ususally.

Een host is voor het besturen van VBUS, een apparaat nooit mogen rijden VBUS, kan zij worden busvoeding of gebruik VBUS als een signaleringssysteem spanning in het geval van een self-powered apparaat.Zo schakelen sommige circuits op VBUS is betrokken bij OTG, denk ik.

Dank u voor uw opmerkingen.

Ik vond een app nota van Philips AN10053 waar een extra capaciteit is aangesloten op VBUS in geval van een host.Aan de andere kant ging ik via verschillende referentie planken voor OTG PHYS en geen van hen had een capaciteit die voldoet aan gastheer, meestal was het ~ 5uF.

bedankt

Een benadering is om precies aan op de USB-spec, een andere op zoek naar een eenvoudige oplossing voor een specifieke toepassing.Veel referentie modellen negeert de USB-spec in sommige details.

Oke ik begrijp nu.Een On-The-Go-apparaat moet een VBUS capaciteit die wordt gedefinieerd door COTG_VBUS, dwz minder dan 6.5uF.Host in OTG toeslag is niet OTG gastland, het is gewoon een gewone USB-host en de capaciteit groter is ten minste 100uF inclusief ergste geval negatieve toleranties.Nr. schakelen is niet nodig.

bedankt

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back