USB JDM met externe macht?

L

loopyroberts

Guest
Hi all, ik ben nieuw in de programmering en de PIC zojuist mezelf een JDM Programmer.

De programmeur werkt perfect via seriële maar ik zou graag kunnen USB-gebruik, zodat ik kan het programma met mijn laptop.

Ik heb een USB-RS232-kabel, maar uiteraard dat niet werkt.Ik realiseer me dat USB niet genoeg spanning kan leveren aan MCLR programmeren goed.

Ik vroeg me af of het mogelijk zou zijn om een externe voeding te gebruiken met de USB-serial input rijden transistors dat de externe schakelaar aan en uit zetten van de JDM.Ik weet niet zeker of de transistors in staat zou zijn om over te schakelen snel genoeg om de seriële data schoon te houden.

Just graag uw gedachten te horen.

Hoi,
Het gebruik van de transistor MCLR OK-knop dient te zijn, herinneren dat MCLR blijft constant gedurende de gehele programmering, is het niet nodig om het signaal te wisselen te vaak.Maar ik betwijfel of het probleem te wijten is aan MCLR drive probleem, want het kost heel weinig stroom?Zelfs de laatste JDM gebruikt transistor te schakelen MCLR, vide hun home page:

http://www.jdm.homepage.dk/newpics.htm

Groeten,
Laktronics

Bedankt voor uw antwoord, zou ik proberen de pinning MCLR tot 13V en kijk of dat werkt.
Misschien de 5V van de USB is niet genoeg,
Hopelijk zal de programmering signaal niet hoeft te worden hoog ook.

Hoe dan ook, om haar iets te proberen.

neem een kijkje op deze i did't maken dit maar denken dat dit kan u helpen
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

Het is altijd de moeite waard de tijd en geld om uit te vinden de reden waarom het werkt en waarom het niet.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back