USB-controller protocol verificatie

Q

quake

Guest
Hi. Iedereen weet van de verificatie van de naleving van een USB-controller ontworpen door onszelf. Alle protocol kwesties moeten worden gedekt. Waar vind ik de lijst van die volledige verificatie? Ik heb gehoord dat er net als meer dan honderd testgevallen moeten worden gedekt, toch?

kopen (lenen) een T & MT-kaart (met PHY) EP CMD FIFO DATA FIFO GS / FS ios / int / controle / bulk ... probeer het gebruik van SW naar USB Mass Storage (klasse) USB stilstaande beelden doen ...

hi, aji_vlsi. Bedankt voor het antwoord. Ja, hebben we al onderzocht de Synopsys USB-VIP, maar eindelijk hebben gekozen voor de Denali VIP, wat zeer goed is voor systeem integratie en verificatie. maar ze zijn terughoudend om ons een echte volledige protocol-test pak, dat is particulier als hun eigen bewaard. dus wat we hopen te krijgen is een lijst van tests die goed kunnen uitoefenen van de TU Delft en maakt het bug vrij is van protocol aspecten. Iedereen weet waar ik kan krijgen? Thanks [size = 2] [color = # 999999] Toegevoegd na 7 minuten: [/color] [/size] Ik heb een andere vraag, als iemand gebruik hebben gemaakt van de Denali verificatie env, kan de testbank voorzien gurentee dat als ons ontwerp gaan alle de tests die door Denali verificatie, kan ik zeggen dat het ontwerp ook alle therules en functionaliteiten van het USB-protocol Abey?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back