USB Charger ...

I

IanHam

Guest
Nou heb ik een snoepje tin en wilde een 9V (batterij)-ingang en een 12V (auto) ingang.En laten gaan naar een vrouwelijke USB-poort.Ik moet een van deze http://www.thesource.ca/estore/product.aspx?language=en-CA&product=2761770&category=Semi Geleiders% 2fIC% 27s & catalogus = Online & tab = 1 # meer dus zal het reguleren van de spanning naar 5V .Het is gespecificeerd voor 5V tot 18V dus ik dacht geen probleem met 2 input spanning (alleen gaan gebruiken, een tegelijk natuurlijk) en zou een schakelaar zodat je kunt kiezen 12V, 9V-of uitgeschakeld.Ik wil ook een LED dus ik dacht dat ik zou dat achter het voltage regulator.Denkt u dat dit mogelijk is heb ik nodig alle condensatoren om de macht "schoon"?

Alle hulp zou worden gewaardeerd.

Hoi,

Wat is dat je probeert op te laden?
De 7805 geeft je een vrij schone 5V uitgang voor hetzij 9 en 12V ingangen.Je wilt toevoegen caps, afhankelijk van uw lading.Houd er ook rekening mee wat de macht dissipatie is met de 12V-ingang (P op 7805 = (12-5) x stroom).U moet wellicht een dissipator.Zorg ervoor dat u een switch to cut off the LED (en belasting) ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back