UPS circuit met de nieuwe auto-accu?

F

fireball003

Guest
Hoi,
Ik heb een UPS waarvan de batterij 12V, 7.2 AH verzegelde lood-zuur batterijen.De batterij is beschadigd.

Nu wil ik dat de batterij te vervangen met lood-zuur accu.Dus dat ik kan toevoegen lichten,
de ventilator, laptop lader etc in plaats van de computer.En ik verwacht ook dat het aan ondersteuning voor meer dan een uur.

Nu is er geen probleem als ik aan toevoegen dat een auto-accu (12V)?

Thanks in advance.

U kunt dit doen, maar de problemen die ik kan zien zijn: batterij lader in de UPS is een ontwerp voor de 7.2AH capaciteit batterijen die niet voor een hogere capaciteit (zo zal het tooooo veel tijd in rekening te brengen), tweede gedeelte van de omvormer is niet ontwerp voor langere tijd, ik bedoel koellichaam, tracks of sommige draden kunnen worden, etc etc.

ENJOY!

Ik heb begrepen, bedankt voor je suggestie.

Nou, het opladen deel kunnen worden hoofdzakelijk genegeerd.Maar hoe zit het koellichaam of circuits?Weet je zeker dat dit een probleem?

Zeg een UPS wordt verondersteld om een backup te maken van 15-20 minuten, waar zoals ik verwachtte dat het back-up van ten minste een uur.Dus moet ik iets veranderen?

Ook mijn UPS 650VA was.Hoe moet ik deze omzetten naar Watt?

Vermenigvuldigen een factor 0,7 (ongeveer).650VA dat wil zeggen: een 455W.
Als het een merk UPS (zoals APC etc) dan kan het een probleem is (je moet het eens proberen en te zien), omdat zij normaal testen en garranty de eenheid accounding om de batterij capaciteit door hen gebruikte.
Maar ik heb zelfs een APC-eenheid voor een langere werking, het werkte prima (ik slechts het dubbele van koelplaat grootte.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back