upconvertion mixer simulatie

N

nxing

Guest
Hallo iedereen,

Ik ben het ontwerpen van een upconvertion mixer (input 300K, LO: 300m).Kan iemand mij vertellen hoe het simuleren?Ik vond veel zelfstudie abotu downconverion mixer simulatie, maar upconvertion een.Ook zal ik niet op de impedantie matching, kan ik alleen maar gebruik "prikkels" van Analog Kunstenaar?Zo ja, hoe de prikkels?Ik gebruik Cadence design omgeving met Spectre simulator.

Bedankt

Tijd domein en Harmonische Saldo zijn twee methoden in mixers te simuleren, maar ik kan u niet helpen met Cadence ontwerp milieu.

Ik kan u helpen met advertenties en Ansoft Designer en HFSS

Hi djalli,

Bedankt voor uw antwoord.Kunt u mij vertellen hoe om het resultaat als ik alleen de tijd-domein simulatie van een mixer?Ik denk niet dat we kunnen de informatie over de lineariteit van de FFT.

U kunt gebruik maken van HP ook.Door te kijken naar P1-compressie en IP3 kunt u een inschatting maken van de linearlity van de mixer.Wat is de simulator gebruik je?

Het gemeenschappelijk NL simulaties zijn HB, Voltera, Power-serie en tijd domein.Als je voor de Mixer lineariteit u voor het uitvoeren van de simulatie voor het vegen van input RF power geen matertransplantatie als het HP of tijd domein.Zo kunt u P1dB als je kijkt naar de conversie verlies als een functie van de centrale ingang.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back