universum

S

suvith vs

Guest
hallo
Ik heb een eenvoudige twijfel.
wat gebeurt er met een lichaam als het wordt geprojecteerd in de ruimte?zal haar ontwerpresolutie worden lineair of cirkelvormig?zo circulaire waarom is het zo?

Het hangt allemaal.Volgens de eerste wet van Newton, zal het object in de ruimte bewegen in een rechte lijn met constante snelheid.Echter, als het dichter verhuist naar een enorme planeet, zal zij worden aangetrokken naar dat object.Op dat moment kan de beweging van het object niet noodzakelijk een rechte lijn, kan het een kromme, elliptisch, of circulaire.Laat me site u een voorbeeld.Albert Einstein in het begin van 20e eeuw, laimed dat het licht zou kunnen bewegen in een bocht op voorwaarde dat de fotonen zijn onontkoombaar wordt aangetrokken door een massief lichaam, wat leidt tot de conclusie dat de objecten bewegen in een rechte lijn in de ruimte, mits er geen externe kracht die op het object.Als er externe krachten die op het bewegende voorwerp in de ruimte, zal het resultaat anders zijn.

Ik wil u een aanvulling: Als het object in de ruimte ontploft, zijn er twee zaak.Een, als het object stil is voordat exploderen, dan zullen ze bewegen in een rechte lijn door de omgekeerde richting, als het object beweegt zich in een snelheid en de interne werking treden zij in een andere richting, zal het bewegen in een bocht.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back