Ultrasone sensoren

J

jdhar

Guest
We zijn op zoek naar ultrasone sensoren gebruiken voor onze 4e jaar design project, en vroeg me af of iemand een aantal sensoren voor detectie nabijheid kan aanbevelen, zo groot bereik als mogelijk.Moeten we bouwen onze eigen Rx / Tx pair, of zijn er modules die voor dit doel al?

Hoi,

Probeer op zoek naar een paar in de robotica website.Ze hebben ze klaar op een PCB met draden.Im zeker dat u een leverancier te vinden in de buurt van je ...
Goede lcuk.

Robotica website?Eventuele links?Ook die meer zijn korte afstand ...Deze worden gemonteerd op een auto, dus iets in de orde van meters zou mooi zijn.

Controleer dit ultrasone sensor van polaroid, kan het meassure afstand van 6 cm tot 35 meter.Het komt met het signaal conditioner bord zodat je niet hoeft te ontwerpen en te bouwen, hoef je alleen maar om het programma te maken met de uC u gebruikt of maak een regelkring op de sensor commando.

Ik denk dat het kost minder dan 100 dollar, niet echt zeker, kijk maar op het internet.
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

Er zijn een aantal goede sensoren van Honeywell:
http://content.honeywell.com/sensing/prodinfo/ultrasonic/technical/98ib119.pdf

Ik kocht de SRF08 en Senscomp 6500.Ik zal proberen zowel uit en zie hoe ze werken.thanks guys.

Vergeet niet dat met ultrasoon u zin objecten in een groot aantal, in vergelijking met infrarood waar u zin in een richting.

Ik gebruik scherp sensoren voor, variërend, en u kunt gebruik maken van LED sensor voor nabijheid, als je op een begroting.

Anyways, SRF modules zijn goed.

Ik kan u helpen met deze sites
www.ultrasonicsensors.com
www.airmar.com
www.cqe.nwu.edu / Research_areas / sagnac.pdf

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back