Ultra Wide Band technologu

E

egemini

Guest
Hallo vrienden laten we bespreken een aantal ding over UWB-technologie. Het zal worden met een grote invloed in de komende jaren. Sommige info is beschikbaar in Intel-website door

Hallo, UWB klinkt geweldig. Bijna onbeperkt aantal gebruikers. Robuustheid tegen reflectie en vervagen. Adaptive data rate ... Maar er is een punt. Bedenk eens hoe lang het duurt om te synchroniseren een patroon dat bij TX en RX bekend met een lengte van bijvoorbeeld 2 ^ 20. Hoeveel energie zijn loost voor syn. Hoe nauwkeurig de synchronisatie moet blijven. In het begin van de 20. eeuw de mechanica van de spoelen en caps bepalen de channnel in FDMA. Met UWB atoomklokken moeten worden gebruikt om te verblijven op het channnel!

Hallo Ik heb alot van nieuwe artikelen en sommige anders over UWB. U kunt hen veel succes 8O

UWB interfereert met alles, het zal nooit aanslaan.

Deze technologie heeft zijn beperkingen. Een belangrijkste daarvan is de gevoeligheid voor interferentie van hoge power users van het spectrum. De andere is de timing eisen. Deze technologie is gebruikt voor enkele tientallen jaren in het leger. Elke militaire en commerciële systeem dat ik heb gezien dat werkt zeer richtlijn antennes gebruikt en werkt op plaatsen met zeer weinig gewone zenders.

hey goodboy_pl alsjeblieft, geef me de link, waar ik kan uw papieren te openen?

Hi alto64 Upload uw artikelen over UWB-antenne. TNX vooraf

Hoi, Ik denk dat de term UWB kan verschillende betekenissen hebben. Het kan een korte puls radar voor retriving doel handtekening en om het meeste van informatie over het doel. In acquisitie radars implementatie kan bepalen het type vliegtuig te benaderen of in de grond doordringende radar kan worden gebruikt om de enige kenmerken onder de bossen enz. te krijgen In de afgelopen jaren heeft het een veel te maken met de uitvoering in mobiele technologie en de meest recente in internet te openen. Die broadbands zijn heel verschillend in betekenis en kan zowel klinken, maar de problemen en differnt en niet vergelijkbaar op alle. flyhigh

Hallo Ik heb alot van nieuwe artikelen en sommige anders over UWB. U kunt ze
goodboy_pl waar kan ik de artikelen die u genoemd heb u havent het overal geupload

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back