ULTRA-newbie - AT89C51 Kit

M

Maverickmax

Guest
Hallo

Ik ben een ultra-newbie en ik ben momenteel te leren AT98C51 gebruik met de taal C programmeren en ik moet een geschikte kit zodat ik mijn codes kan downloaden in mijn chip voor interfacing met mijn printplaat te krijgen.

Elke suggestie?

Ik hoop van u te horen

Vriendelijke groet

Maverickmax

Ik neem aan dat je bedoelde 'programmer'.U kunt gratis programmeur (hardware software) op de volgende site:

http://www.kmitl.ac.th/ ~ kswichit /

Hope it helps.

Groeten.

Geachte nicleo

Ja, dat is wat ik bedoel ....

Btw ik dank u voor uw hulp

Vriendelijke groet

Maverickmax

[/ img]

Ik heb de website uit en ik ben soort verward met een deel van de informatie, omdat ez52.hex moeten worden gedownload in de eerste chip van AT98C51 om alle programma's te schrijven aan een andere AT98C51 op de 40-pins ZIF socket.
Dus hoe de aarde kan ik downloaden ez52.hex chip als ik hebben geen programmeur?
Maverickmax

Beter selecteren nieuwere 8051-op basis van UC, bijvoorbeeld AT89S8252 of AT89C51RD2.Ze zijn erg goedkoop en kunnen eenvoudig worden geprogrammeerd met een eenvoudige draad verbinding van LPT-of RS232-poort van de PC.

Maverickmax wrote:

Ik heb de website uit en ik ben soort verward met een deel van de informatie, omdat ez52.hex moeten worden gedownload in de eerste chip van AT98C51 om alle programma's te schrijven aan een andere AT98C51 op de 40-pins ZIF socket.
Dus hoe de aarde kan ik downloaden ez52.hex chip als ik hebben geen programmeur?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back