uJDM Programmeur probleem

M

mostafadn

Guest
Hi all,
Ik maakte de uJDM Programmer.
http://www.semis.demon.co.uk/uJDM/uJDMmain.htm
Maar zoals hij zei ik kan mijn programmeur test met de optie Enable Klok.
Hij zei dat als het wordt vervolgens gecontroleerd zou de LED-flitser ON / OFF, maar het niet doen.
Ik heb te vermelden dat mijn PIC is 16F84A.
Ook heb ik behoefte aan een eenvoudig project [montage en schematische] inorder aan mijn PIC te testen zonder het gebruik van de programmeur bord.

Help me please.

Bedankt.

Om de PIC te testen, moet u het programma, en om het porgramma, moet u een programmeur ....Kijk waar ik krijg?U moet een programmeur toch te bouwen.

Je moet ervoor zorgen dat de programmeur werkt OK eerst.Als het niet doet wat het moet, dan zou ik heel voorzichtig zou controleren op de bouw, er moet ergens een fout.

Ook is deze programmeur geen gebruik van een voeding en hij vertrouwt op de spanningen die door de seriële poort aan de PIC zetten in de programmering modus.De PIC moet op de 13V / MCLR lijn te gaan programmering modus.Heel vaak zullen weigeren de PIC te programmeren, omdat zij niet 13V zien op zijn / MCLR pin met betrekking tot Vss.
Ik wil alleen bouwen een andere programmeur.

Dus, wat?
winpic800 ontdekt het als een onbekend apparaat.
Wat moet ik doen precies?

Bedankt.

ok, om te testen je pic u nodig zijn om deze programma eerst, zodat u kunt zeker niet te testen zonder dat de programmeur bord.
dus in de eerste plaats, u moet ur programmeur lopen corrctly te krijgen:
Controleer de bedrading van UR circuit, we meestal niet wilt controleren het circuit, maar de moeite waard het voor uitkijken.
-hoe lang is de kabel die u gebruikt om uw programmeur verbinding met de seriële poort.ur programmeur zal niet werken als de kabel lang is, moet korter.
-wanneer u de laatste 2 punten gecontroleerd, controleer dan nu de spanningen zoals VVV verteld u.
Controleer ook de software-configuratie in winpic800 of IC-prog, soms zelfs mensen gebruiken de verkeerde COM-poort, maar ik denk niet dat dit een probleem voor u.

als het niet werkt, vraag het opnieuw. ik kan helpen u.

i bijgevoegde hier een circuit, van de bigonoff boek, zijn zeer eenvoudig.
i bijgevoegde ook de ASM bronbestand en een hex van dat bestand.

alles werd getest door mij en het werkte voor mij met een 16F84A.
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

PIC-PG1 - ICSP Serial Port DONGLE PROGRAMMER
http://www.olimex.com/dev/pic-pg1.html

Bedankt maar er is niets in prog files.rar.

Thanks a lot.

mostafadn sorry, i uploaden prog files.rar opnieuw.Toegevoegd na 2 minuten:mostafadn sorry, i uploaden prog files.rar opnieuw.
Als uw programmer niet werkt, probeer dan met behulp van deze nieuwe JDM programmer: mensen zei dat het vast veel problemen:
http://www.edaboard.com/files-eboard/simplejdm_6845.jpg

Thanks a million.
Het is eindelijk gelukt.
Ik gedemonteerde de kit en gemonteerd, het op de vliegen.
Het werkte vervolgens [gewoon].
Ik zal je laten zien dat het beeld zodra ik neem het.
Het is erg rommelig.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back