T
tension885
Guest
hallo,
Ik wil voeren Modbus-protocol over RS485 laag in full duplex-modus.Ik heb at89c51 microcontroller als kapitein, en hij heeft 25 slaven (at89c51).Ik heb gelezen Modbus specificatie manual.and Ik wens te voeren Modbus ASCII.
i dont wana implementeren van alle functies.Ik wil verder met de volgende functies
1> lees spoel status
2> lees input status
3> lees bedrijfsregisters
4> Lees Input Registers
5> Force Single Coil
6> voorinstelling enkel register
i just need some sample code in C language.or sommige monster algoritme als referentie.of als iemand die zijn uitgevoerd modebus gelieve mij leiden.
Ik moet uitgangspunt en enkele programmering richtsnoer.
zo kunt u mij helpen dit te doen!
alle hulp wordt gewaardeerd!
Thankx vooraf ...
Op zoek naar een antwoord Smilehelp frends ... Ik weet dat veel mensen op dit forum hebben gewerkt aan Modbus Sad
Ik wil voeren Modbus-protocol over RS485 laag in full duplex-modus.Ik heb at89c51 microcontroller als kapitein, en hij heeft 25 slaven (at89c51).Ik heb gelezen Modbus specificatie manual.and Ik wens te voeren Modbus ASCII.
i dont wana implementeren van alle functies.Ik wil verder met de volgende functies
1> lees spoel status
2> lees input status
3> lees bedrijfsregisters
4> Lees Input Registers
5> Force Single Coil
6> voorinstelling enkel register
i just need some sample code in C language.or sommige monster algoritme als referentie.of als iemand die zijn uitgevoerd modebus gelieve mij leiden.
Ik moet uitgangspunt en enkele programmering richtsnoer.
zo kunt u mij helpen dit te doen!
alle hulp wordt gewaardeerd!
Thankx vooraf ...
Op zoek naar een antwoord Smilehelp frends ... Ik weet dat veel mensen op dit forum hebben gewerkt aan Modbus Sad