S
schuurmachines
Guest
1 toen ik simuleren een Bowtie antenne in CST MWS 5.0, straalt de berekende efficiëntie en de totale efficiency zijn respectievelijk 1,1 en 0,2, ik ben verward over dat als de stralende rendement groter is dan 1, dus wil ik de nauwkeurige definitie van uitstralende efficiëntie vragen en de totale efficiëntie en het verschil tussen hen.Elke aanwijzing zal worden gewaardeerd!
2 in CST MWS 5.0, ik weet niet hoe het gaas te lezen, ik bedoel om te bepalen of het gaas kwaliteit rechter volgens de maas perceel na kies "mesh view", ik denk dat het niet zo als in convinient HFSS.In HFSS , kunnen we direct onderscheiden de maas kwaliteit.Kan iemand mij vertellen hoe het lezen van de maas?Bedankt!
Met vriendelijke groet!
2 in CST MWS 5.0, ik weet niet hoe het gaas te lezen, ik bedoel om te bepalen of het gaas kwaliteit rechter volgens de maas perceel na kies "mesh view", ik denk dat het niet zo als in convinient HFSS.In HFSS , kunnen we direct onderscheiden de maas kwaliteit.Kan iemand mij vertellen hoe het lezen van de maas?Bedankt!
Met vriendelijke groet!