uitstraalt efficiëntie en maas bekijken in CST MWS 5.0

S

schuurmachines

Guest
1 toen ik simuleren een Bowtie antenne in CST MWS 5.0, straalt de berekende efficiëntie en de totale efficiency zijn respectievelijk 1,1 en 0,2, ik ben verward over dat als de stralende rendement groter is dan 1, dus wil ik de nauwkeurige definitie van uitstralende efficiëntie vragen en de totale efficiëntie en het verschil tussen hen.Elke aanwijzing zal worden gewaardeerd!

2 in CST MWS 5.0, ik weet niet hoe het gaas te lezen, ik bedoel om te bepalen of het gaas kwaliteit rechter volgens de maas perceel na kies "mesh view", ik denk dat het niet zo als in convinient HFSS.In HFSS , kunnen we direct onderscheiden de maas kwaliteit.Kan iemand mij vertellen hoe het lezen van de maas?Bedankt!

Met vriendelijke groet!

Ik kwon hoed voor HFSS dit is een typische mash probleem.Als beslag is niet fijn enought rad efficiëntie gaat meer dan 100%.Misschien CST heeft hetzelfde probleem.

Hoi,

Heb je je S-parameter.Als de antenne is niet uitstraalt op de frequentie van belang (slechte wedstrijd) het rad.eff.soms hebben "grappig" waarden.

Berekenen van een hogere energie-nauwkeurigheid (-> -40 dB) of minder helpt.Het Rad eff.zal dan naar de juiste waarde.

F.

de S-parameter is slecht en verschillende van mijn VERTROUWEN, ik hoop gegooid poort te voeden de bow-tie antenne.het rad.eff.op bepaalde frequenties hebben waarden groter dan 1.Ik ben veranderd de energie nauwkeurigheid tot -60 dB, maar het probleem nog steeds exsits 'maximum aantal puls breedte simulated.solver stopped.please nota van dat de steady-state energie criteria niet is bereikt. "

in mijn model, de patch is 50LM, de holte bestaat uit dirigent met een dikte van 0.1-0.2mm, maar de hele omvang van de antenne structuur is 228 * 150 * 50mm, ik heb meer het maximum aantal van de pols breedtes en decrased de stabiliteit factor, vul beperken, maar het lijkt niet effectief, dus ik denk dat het probleem komt van de maas generatie, maar hoe enhence de kwaliteit van de maas?

Met vriendelijke groet!I Will gewaardeerd yur helpen!

Hoi, dit is het model van de antenne

rood - substraat, groen - metaal

Met vriendelijke groet!
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

Hoi,

IE hebben moeite het downloaden van de DOC-bestand.Je post je het model (*. mod en *. par bestand in plaats?

F.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back