uitgang van de weerstand

V

Volt

Guest
Is Ro in kleine singal analyse gelijk dat Ro in DC analyse?

Ik heb informatie (papier, boeken, reacties) over

bedankt

ro in kleine signaal is een differentiële termijn en is een gelineariseerde hoeveelheid.Als door DC analyse bedoel je grote signaal vervolgens naar de uitgang DC weerstand zal niet worden lineaire functie van de spanningen.Dus het zal niet dezelfde zijn als de kleine signaal ro, tenzij natuurlijk de signalen zijn erg klein.

Ik heb een andere vraag, als ik een spanning referentie bron hebben, en ik wil de afhankelijkheid van zijn lading te weten, dan moet ik haar Ro krijgen.Is dit een kleine Ro-Ro-signaal of
groot-signaal Ro?, En waarom?en Hoe krijg ik dit Ro?

bedankt

Volt wrote:

Ik heb een andere vraag, als ik een spanning referentie bron hebben, en ik wil de afhankelijkheid van zijn lading te weten, dan moet ik haar Ro krijgen.
Is dit een kleine Ro-Ro-signaal of

groot-signaal Ro?
, En waarom?
en Hoe krijg ik dit Ro?bedankt

bedankt voor je hulp MRFGUY,

nu ik moet weten een Ro's vergelijking voor het ontwerpen.
Heb ik een klein-signaal analyse of een groot-signaal analyse?
en hoe doe ik dat uit de analyse?

bedankt

algemeen is Ro in kleine signaal analyse niet gelijk

dat Ro in DC analyse.

omdat in DC analyse, Ro = V / I;

en in de AC-analyse, Ro = delta V / delta I (op V0, I0 DC bias punt);

met vriendelijke groet
Volt wrote:

Is Ro in kleine singal analyse gelijk dat Ro in DC analyse?Ik heb informatie (papier, boeken, reacties) overbedankt

nee ... het diffrence tussen hen is dat bij kleine .. signaal dat u uw circuit bevat
capasitirs en inductancs dat we niet zien bij DC en ze hebben een belangrijke rol in het vinden van de uitgangsimpedantie maar hun rol is afhankelijk van de impedantie dat hun show op die frequentie.

Emadi wrote:

nee ... het diffrence tussen hen is dat bij kleine .. signaal dat u uw circuit bevat

capasitirs en inductancs dat we niet zien bij DC en ze hebben een belangrijke rol in het vinden van de uitgangsimpedantie maar hun rol is afhankelijk van de impedantie dat hun show op die frequentie.

maar in een spanning referentie bron,
wat de analyse gebruik ik voor het krijgen van Ro?
klein-signaal analyse of groot-signaal analyse, en waarom?
Als u kunt uploaden, een voorbeeld
of een papieren waar iedereen heeft een analyse voor het krijgen van Ro in een spanning referentie bron.Ik zou dankbaar zijn,

bedankt

Ik ben het niet helemaal krijgen wat je bedoelt uit een spanning referentie.Maar ik zal u voorbeelden.1e ding om te zien is of ur omgaan met kleine signalen of grote signalen.Bijvoorbeeld een versterker is in het algemeen die op kleine ingangssignalen en de output signalen kunnen ook worden geanalyseerd door aan te nemen ze te kunnen kleine signalen voor vele gevallen.Voor grote signaal een voorbeeld is een oscillator die het geven van een uitgang van het spoor naar het spoor van de levering, hier de kleine onderlinge signaal zou echt slecht zijn.Een andere plaats die het slecht is is een Power-versterker.Dus in deze gevallen Large Signal Analysis wordt altijd gedaan, die zeker is harder.Dus het hangt af wat voor soort signalen zijn je te maken hebben.Zodra u beslissen of u signaal Grote of Kleine signaal dan kun je de vergelijkingen doen (lineair signaal voor kleine en niet-lineaire vergelijkingen daadwerkelijk voor Grote Signaal) het analyseren van uw route.En van mensen die je kunnen afleiden uw output weerstand functie.

als ik zeg spanning referentie bron, verwijs ik naar een circuit dat genereert
een DC-spanning (Referentie voltage) om anderen circuits voor hun vooroordeel, dan
deze circuits zijn belasting voor de spanning referentie bron.

Wanneer iemand het ontwerpen van een spanning referentie bron moet bepalen
referentie-DC-spanning variatie ten gevolge van de lading.Ik wil te bepalen dat variatie.

uitgangsspanning = referentie spanning

bedankt

de variatie van de stroom in de referentie-voltage-source output is klein
omdat de belasting wordt normaal gesproken een hoge impedantie (poort van MOS), op die manier denk ik
dat de kleine ro-signaal is geldig voor de berekening van de variatie van
Vout als gevolg van de belasting.

Hoi.
de output weerstand (Ro) in de AC-modus en in de DC-modus kan gelijk zijn, maar het is niet waar elk moment.
Ik stuurde 3 pdf-bestand voor je.
door en dank.
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

goed hun niet dezelfde oorzaak obvoiusly .. 'uw berekening RO insmall signaal rond acertain frequentie afhankelijk van uw circuit ... terwijl in DC analyse van uw circuit frequentie is gebaseerd op slechts en alleen ZERO ..!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back