uitbreiding van de bandbreedte van rechthoekige microstrip antenne

D

Donny-SKB

Guest
Ik ben nog steeds ontwerpen en simuleren de eenvoudige rechthoekige microstrip antenne
Ik heb de resonantiefrequentie over 2.4GHz, maar met smalle bandwitdh ..
Ik probeer op te nemen als de sleuf U-slot, L-slot en ik ook slot, maar nog steeds heb geen ruimere bandbreedte

- Wat zijn de beste manier op uitbreiding microstrip antenne bandwitdh?artikelen of boeken die ik heb om te lezen?
- Of kan ik ander type microstrip antenne te wijzigen?

Kan iemand me helpen alstublieft?
Elke suggestie is welkom!

hai U kunt de oplossing in "Compact en breedband antenne" door kin-lu wong

Hallo, is het een goed idee om de patch te voeden met een diafragma.Het belangrijkste ding om de bandbreedte van een enkele microstrip patch te verbeteren, is via wederzijdse resonantie techniek waarbij u gebruik extra resonatoren met de patch om de impedantie bandbreedte te verbeteren.Hoe breed de impedantie bandbreedte ru verwacht?Gebruik van een niet-resonante diafragma te voeden de patch zal verbeteren de BW tot ongeveer 5-7%.Als u verwachtten breder BW, gebruik dan een resonante diafragma, maar u lijden slechte front-to-back ratio, zoals de opening zal straalt de kracht naar achteren.

voer de pleister met een opening zal veroorzaken zware achteruit straling.
de U-slot en E-vorm microstrip antenne is breedband antenne.u kunt downloaden wat papier uit IEEE.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back