Uit het schap vissen shocker

K

KDunross

Guest
h ** p: / / www.electro-fisher.com/electrofisher_instructions.html

Kan iemand deze instructie omzetten naar het Engels voor mij??

Is this for real?Is het elektronische zin???

Ik werk voor de regering van Alberta Canada en we hebben een alternatieve aanvraag voor deze eventueel Please advise.Assisitance gewaardeerd.
Last edited by KDunross op 17 mei 2006 23:18; bewerkten in totaal 1 keer

Wat is een uit de kast vis?Waarom hebben ze nodig schokkend?

Smart Arse - Off the shelf vis is een vis die komt uit de kast zelf, zonder enige hulp.(just kidding) Zij moeten schokkend, want zo niet, dan zullen ze verder gaan en vast komen te zitten in de turbines van de dam en sterven.Wij willen hen af te schrikken.

Ik ging naar de link en aan de bovenkant van de pagina kunt u de taal, en Engels is een van de opties
klikt u gewoon op de eerste (engels) banner

Ja, bedankt, maar het doet nog steeds zin om mij.Ik kan Engels.Alleen niet electrospeak

Hoi,
Het lijkt erop dat de handleiding is een beetje gemakkelijker te volgen, maar ik heb niet al te hard van een tijd ontcijferen van de Engels-pagina.Heb je specifieke vragen?Op die manier zou het gemakkelijker zijn om u te helpen.
(lol, maar ik ben niet zeker over het helpen van een Govt. Alberta werknemer - lijkt me Govt. banen worden gegeven aan vrienden en familieleden van degenen die werkzaam zijn in de Govt. Ja, ok, ik verbitterd ben over mijn arbeidsverleden in Canada. lol)
Hoe dan ook, als je een aantal vragen over de Elctro-spreken hebben, zal ik proberen u te helpen.
Groeten,
Robert

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back