U moet Cyclone (Altera).

R

RRD

Guest
Cyclone FPGA's zijn de eerste FPGA's te decompressie van de steun
configuratie-gegevens.Met deze functie kunt u opslaan gecomprimeerd
configuratie gegevens in de configuratie van apparaten of andere geheugen, en
stuurt deze gecomprimeerde bit stream naar Cyclone FPGA's.Tijdens
configuratie, de Cyclone FPGA decomprimeert de bit stream in real-time
en programma's zijn SRAM-cellen.

Wanneer kunnen we het gebruiken?
Wat is de grootste in deze serie?

Hoe zit het met de offerte voor de kleine hoeveelheid van de cycloon FPGA?

Hallo!

Waarom moeten we gebruik van apparaten die niet beschikbaar zijn op de markt?

Xilinxs ondersteuning is veel nuttiger als @ ltera, zult u merken dat wanneer u een probleem hebt met uw aanvraag en u zult van gedachten verandert.

Ja Cyclone apparaten hebben kenmerken die interessant zijn en het is goedkope oplossing, maar wachten Spartan III.

Bart

Laat me vertellen ons verhaal ...

Op ons bedrijf gebruiken we Acex apparaten voordat de cycloon werd aangekondigd.Dan, jongens van Altera ons overtuigd om te gaan voor Cyclone, want dit zal een zeer kosteneffectieve oplossing.

Dan decidet we herontwerp onze raad van bestuur en we hebben waitnig voor Cyclone voor ongeveer 3 maanden over de verwachte releasedatum.Nu, dit tornado ... oupsss Cycloon avaible is, maar de prijs is 3 keer hoger dan de prijs die ons beloofd !!!!!!!!!Natuurlijk gingen we terug op Acex, maar wat gebeurt er nu???Jongens van Altera zijn het verhogen van de prijzen voor Acex apparaten en ze duwen ons Cyclone kiezen ... Hey ... wie is hier de verkoper en Whoi is de klant?Wie zal beslissen welke chip Altera of Me gebruiken!Zijn we gek geworden?

Tenminste we hebben onze les geleerd.Onze volgende raad van bestuur zal een Xilinx erop!

Adios

Kan niet belive!Engineer heeft geen tijd om dit type spel spelen met de verkoper.
Na dit verhaal leest, zal ik nog steeds gebruik Xilinx.

de man is van altera of altera'Distributor?

Distributeur soms was meer dan dislikeable verkoper

Ik denk dat de prijs van de cycloon of acex moet worden besloten door altera niet hun distributeur.

Ik denk dat de distributeur is wat vuil spel spelen hier, moeten informeren @ ltera over.

Een ander interessant ding ...

Belive me of niet, is Altera leiding prijzen.De distributeur kan het gewoon niet doen.Belive me Ik heb het gezien met mijn ogen!

Ik zal niet vermelden deze distributeur (je kunt het al raden zijn er maar weinig grote in Europa) maar als ik vraag voor een prijs die de genoemde distributeur te wachten ongeveer 3 dagen om de priuce van Altera krijgen.En de prijzen zijn erg hoog.I just cant begrijp de prijs politiek van Altera.

Groeten,
Mark

4 ever @ ltera!http://www.eetimes.com/story/OEG20030313S0018Bart

We spreken over de prijzen.
Hier zijn de werkelijke consumentenprijzen van mijn distributeur (met btw):

EP1C3T100C8 $ 17,56
EP1C3T100C7 $ 24,62
EP1C3T100C6 $ 35,12
EP1C3T144C8 $ 20,07
EP1C3T144C7 $ 28,07
EP1C3T144C6 $ 40,14

EP1C6T144C8 $ 32,61
EP1C6T144C7 $ 45,63
EP1C6T144C6 $ 65,23
EP1C6Q240C8 $ 35,12
EP1C6Q240C7 $ 49,24
EP1C6Q240C6 $ 70,25
EP1C6F256C8 $ 40,14
EP1C6F256C7 $ 56,13
EP1C6F256C6 $ 80,28Het is duur of niet?
Last edited by lsa1961 op 17 mrt 2003 11:15; bewerkten in totaal 1 keer

fe64970103 wrote:

Laat me vertellen ons verhaal ...Op ons bedrijf gebruiken we Acex apparaten voordat de cycloon werd aangekondigd.
Dan, jongens van @ ltera ons overtuigd om te gaan voor Cyclone, want dit zal een zeer kosteneffectieve oplossing.Dan decidet we herontwerp onze raad van bestuur en we hebben waitnig voor Cyclone voor ongeveer 3 maanden over de verwachte releasedatum.
Nu, dit tornado ... oupsss Cycloon avaible is, maar de prijs is 3 keer hoger dan de prijs die ons beloofd !!!!!!!!!
Natuurlijk gingen we terug op Acex, maar wat gebeurt er nu???
Jongens van @ ltera zijn het verhogen van de prijzen voor Acex apparaten en ze duwen ons Cyclone kiezen ... Hey ... wie is hier de verkoper en Whoi is de klant?
Wie zal beslissen welke chip te gebruiken @ ltera of Me!
Zijn we gek geworden?Tenminste we hebben onze les geleerd.
Onze volgende raad van bestuur zal een Xilinx erop!Adios

cycloon apparaat is beschikbaar en in de productie.

SpatanIII waarschijnlijk niet zijn geplakt out yet.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back