twijfels over een comparator

P

p.sivakuamr

Guest
Hi
dit Siva, nu ben ik het ontwerpen van een comparator als receiver.Generally geven we twee ingangen, een vo is en de andere is voor de VO-instelling dat we beide PBO's transistors (input niveau) Breedte van cmparator is hetzelfde voor nul hysteresis.In mijn het ontwerpen van een ingang is pulse wave vorm (1to3.3v) en andere input is bevestigd aan) handhaving van de hysterese (165mv. U kunt de My comparator circuit in Jacob Baker (PAG nr. 689).

Is het noodzaak om breedtes stel de PBO's transistors zijn hetzelfde?

als het ja kan u mij vertellen de reden?

In mijn ontwerp zijn wij inputs met verschillend niveau van, dus kan ik verschillende breedtes voor de PBO's transistors op het spoor naar het spoor te krijgen van de o / p 165mv met hysteresis?

Eigenlijk heb ik ontworpen met dezelfde breedte van de PBO's transistors voor dat ik er een heb o / p was het spoor naar het spoor, maar andere een schommel (wat minder in vergelijking met andere input) kreeg ik een lagere swing (niet het spoor naar de rail) met minder hysteresis.thatswhy Ik vraag hierboven gestelde vragen

Wat
Siva

Meestal voor het matchen van doel, de breedte van de 2 input transistoren zijn gelijk gehouden in een diff versterker.

Dezelfde breedte voor de input transistor is voor layout matching doel.offset te verminderen kunt u de breedte groter, maar er zijn beperkingen.Je kunt een soort van een buffer om het spoor terug te krijgen naar het spoor de uitgang van de swing.Gebruik bijvoorbeeld omvormer.

Dezelfde breedte is voor het afstemmen van ...

Ja u kunt gebruik maken van verschillende breedte, maar het is recomemded dat u zijn methode gebruikt om trasistor blijven de matching van deze transistor zoals een dummy

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back