Twijfels over Cadence Allegro SPB 16,0

S

san2004

Guest
Hoi,

Ik ben nieuw Cadence Allegro SPB 16,0 tool & momenteel voor een van de live-projecten moeten tot wijziging van de lay-out.Ik moet een 6 pins header manually.I toevoegen gekopieerd een dergelijke bestaande header & geplaatst IT & routing wordt handmatig gedaan op de bovenste laag met behulp van commando "toe te voegen verbinden".Het toont DRC fouten, maar in alle lagen clerance wordt gehandhaafd.

Maar toen ik gegenereerd Gerbers deze toegevoegde component pads zijn niet gezien in ALLEEN IN BOOR DOSSIERS van Gerbers.What aanpassingen ik moet doen in de instellingen te boren informatie van deze toegevoegde component bekijken?

Ook de naam van dit onderdeel is "J *" .. Ik heb geprobeerd om het te hernoemen naar J48 .. maar niet gebeurt ... dan heb ik handmatig toegevoegd in silktop als J48.

Kindly wachten voor uw antwoorden frnds ...

Thanks in advance!

Mijn vriend, je bent niet de bedoeling te brengen in een onderdeel handmatig in de raad van bestuur met enige logica te importeren.Dat is de reden waarom de DRC `s en de J * ref des komen.Wanneer heb het schema en voeg dan de kop in het schema maken logische verbindingen en importeer de logica in de lay-out.

Controleer de padstack voor de header pinnen, ze zijn weer goed gemaakt.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back