twijfel ten aanzien van de simulatie in HFSS 9.0

K

krishna410

Guest
eventuele twijfels met betrekking tot de simulatie van de antenne ontwerpen in HFSS9.0 ...??
U kunt na ur twijfels hier

hi ...Ik werkte in ansoft HFSS 9.0 en Agilent HFSS 5,5 ...... indien u twijfels hebt u hier kan plaatsen, ....

Ik wil simuleren een rechthoekige patch antenne, wat is de stappen om dat te doen; in details plz.

meneer

Ik heb de volgende twijfel in ansoft hfssIk ben het ontwerpen van een antenne (circulaire Waveguide sleuf antenne 1.8Ghz)

Ik ben niet in staat om een sonde feed

als je wilt kan ik u het. hfss bestand dat ik heb gemaakt

Ik wil simuleren vivaldi antenne, hoe u de haven en de grens?

hi vijay,
voor ronde WG slots, probeer uit te breiden de sonde een beetje zo THT wanneer u de feed naar THT gezicht, u wont gezicht eventuele problemen ..
de uitbreiding van de sonde moet worden gedaan op basis van de dimensionsof de circulaire WG.
voor meer info lees u uitgebreid sondes in de artikelen ..

thnk u.Toegevoegd na 2 minuten:hi mamsamae
een rechthoekige patch antenne is zo eenvoudig in het hfss ...

gewoon proberen te verwijzen sommige kranten in www.ansoft.com of

ga doorgaand de tutorials in THT ..

thnk u..

krishna410

dank je zal nuttig

i dont hebben het artikel op het verlengde van is het in de hfss boek

of een website

vijay hi ...
probeer magnetron filters ...(...........) door Mathhaei ...
U kunt zien dat het diff manieren voederen ook kassa MW hand boek van IJ BAHL, enz. ..Toegevoegd na 18 minuten:vijay ..Als u toegang hebben tot ieeexplore.ieee.org ..net kassa de voorbeelden ..uitstekende papieren r in de site ...

Ik ben een beginner tot HFSS ....
Ik moet het ontwerp dipool gevormd phased array ...
Ik heb gemodelleerd een dipool ... kreeg resultaten ...
Nu wil ik maken array van 2 dipoles ...

Welke stappen moet ik nemen ...
I dont know about U & V vectoren ..... cel stages .... enz. ..
plz gids mij in detail ...

thx 4 de aanbieding ....
wachten op uw relpy

plz antwoord krishna 410

Als u een aantal dingen op pdf dipool Array simulatie in HFSS
dat is veel beter als u upload het hier ...
of mail naar
aliimransandhu (at) hotmail.com

met vriendelijke groet

hi ..
sorry ..i dont hebben een pdf-bestanden met betrekking dipool array ..maar ik herinner me een tutorial filr voor arrays in ansoft.com.

U kunt inloggen in de site en hav een kijkje op deze keer.

dank u

hoi,

Ik ben het ontwerpen van een Cassegrain reflector antenne, aanvankelijk i like ontwerpen de feed hoorn en de gevormde subreflector in HFSS, maar ik weet niet hoe het opbouwen van de vorm van de reflector die niet precies een hypeboliod, maar is een speciale vorm gedefinieerd door een vergelijking.
dus als iemand weet de procedure te maken, willen delen op dit forum

met betrekking tot
abhi

U kunt gaan voor HFSS ontwerper.waarbij u kunt beschikken over een eenvoudige structuur van het ontwerp van de reflector antenne .......

proberen om de parameters voordat u het werk in HFSS.

Ik zou thankfull deze link om te zien over het ontwerpen van eenvoudige dipool antenne:
http://www.edaboard.com/ftopic263269.html

alleen EM software biedt u nauwkeurige resultaten.
Als u vindt dat dit langzaam ... vervolgens uitproberen voor Microstripes

hallo meneer;
Ik ben met hfssv9 ik wat missen begrijpen over modellen excitaties behulp golf haven, een adem-poort ....etc, ik moet wat uitleg over wie die havens Excite de modellen en wat is de beste keuze van elk model, ook ik wil ontwerpen quad-spitse hoorn antenne voor 10GH, indien u kunt plaatsen, alle gegevens over deze problemen??
bedanken.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back