twijfel over Schijfjes

M

Matrix_YL

Guest
Hi all
Ik kosten slechts 16 Flipflops / Haken voor mijn ontwerp waarom het verslag in met mij bezig geweest met 9 Schijfjes voor het ontwerp, wie kan mij vertellen hoe de berekening van het (ik denk dat het kost me 8 plakjes)

Quote:

Cell Usage:# Flipflops / Haken: 16
# FDR: 16# Klok Buffers: 1

# BUFGP: 1

# IO Buffers: 33

# IBUF: 17

# OBUF: 16

================================================== =======================

Apparaat gebruik samenvatting:

---------------------------

Geselecteerde Device: 2v6000ff1152-5Aantal Schijfjes: 9 van de 33792 0%Aantal Slice Flip Flops: 16 van de 67584 0%

Aantal gebonden IOBs: 33 van 824 4%

Aantal GCLKs: 1 op 16 6%

Hi Matrix,
elk segment heeft 2 LUTS, en de output van elke LUT kan worden op de geregistreerde de flipflops in de Slices.And ze worden "Slice Flipflops".Zoals ur ontwerp 16 flipflops nodig heeft, het wordt uitgevoerd met behulp van deze Slice flipflops.En dus alleen het verslag zegt dat "het gebruikt 9 plakken".zie je de schijfjes gebruikt met behulp van de P & R-editor (FPGA Editor).

Cheers!
Renjith

Je hebt ook het meten van het bedrag van logica dat je ar gebruikt.

Doyou gebruik alleen 16ff?Of er is een aantal extra combinatorische logica?

Elk segment heeft een beperkte capaciteit voor de uitvoering van logica.

Renjith Zoals gezegd, kunt u gebruik maken van de P & R-editor om te zien wat er gebeurt, en wat zijn die 9 silces gebruikt voor.

Misschien is de router zetten sommige combinatorische logica in de 9e slice.Of misschien zetten een paar flops in afzonderlijke plakjes verpakking in plaats van ze allemaal twee per stuk.De statistieken rapport telt een gedeeltelijk gebruikt als een slice slice.Uw chip heeft veel ongebruikte ruimte, dus de plaats-en-route verspreidt soms dingen uit.Dat onschadelijk's.

Probeer FPGA-editor om de routing informatie.U kunt inzoomen op de individuele segmenten en routes inspecteren.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back