twijfel over de grond effect op pringted meanderline antenne

B

bless_fooling

Guest
Iedereen kan geven mij wat papieren of links op het effect van de grootte van invloed op de grond gedrukt meander-line antenne?(voorbeeld 2.4G Bluetooth of WLAN meanderline antenne)

thanks very much

Ik heb gesimuleerde het effect van het grondvlak.voor rechthoekige patch antenne.Het is gebleken dat als de grond vlak en de patch is gemaakt van gelijke grootte dan zijn zowel de vlakke grond, en de patch start uitstraalt.Dit kan te wijten zijn aan identieke structuur van de pleister en de grond.Ook is gebleken dat als de grootte van de grond is verder afgenomen de resonantiefrequentie van de antenne toeneemt.En als de grond grootte is toegenomen de resonantiefrequentie af tot op zekere hoogte, waarna deze constant blijft.Indien de grootte van de grond is groter dan alleen de patch uitstraalt.Als het de patch is groter, dan alleen de grond uitstraalt.U vindt zelf waarom dit gebeurt.

Hallo, kgec kreeg ik hetzelfde resultaat te gebruiken ADS momentum,
Dus, wil ik u enkele papieren die kan uitleggen in theorie.
Bedankt voor uw hulp

Ik heb geen papieren op dit punt.BTW de meeste van de theorie voor microstrip technologie is empirisch.Je kunt niet vertrouwen op hen voor uw onderzoek.Het feit dat zeer minder onderzoek is gedaan op de grond vlak voor het veranderen van de parameters van de antenne, kans op het krijgen van goede theorie voor grond vliegtuig is minder.Dus de kans op het krijgen van goed papier voor de studie over de gevolgen van massaplaat grootte is heel erg minder.Toegevoegd na 19 minuten:Als je te weten komen over elk van deze theorie of papier pls mij informeren.Ik zal proberen te bemachtigen op.Ik gebruik Ansoft Desiner 2.2.Mijn project gids heeft mij gevraagd te bestuderen het effect van de vlakke grond, grootte.Nog een ding dat ik heb genoemd in mijn eerste bericht is dat als je een slot op de grond vlak van het gedrag van de antenne gesneden zal b totaal verschillend.Als je de massaplaat asymmetrisch dan ook het resultaat zal verschillen.Ik heb gezien dat als ik bovenaan de pleister van mijn antenne asymmetrisch de resonantiefrequentie afgenomen.

yeah, zal de grond grootte invloed op de antenne.
Op telefoon-platform, de antenne Companys meestal de directe afstemming van de antenne die de werkelijke omgeving past

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back