twijfel in het gebruik van IE3D

D

ddkrishna

Guest
Ik heb enkele twijfels in het simuleren van phaseshifters op basis van BST in IE3D
* Kan materialen zoals CEST (εr = 2100) worden gesimuleerd in IE3D?
* Hoe te definiëren IE3D eindige afmetingen van een diëlektrische substraat, zoals voor het nabootsen van een vlakke structuur met diëlektrische die slechts een klein deel van de structuur?
Het zou van gr8 helpen als iemand zou enkele suggesties over dit.

Hoi, ddkrishna:

1.Ik verifieerde goed te zijn met oestrogeenreceptor tot 1000 ongeveer 10 jaar geleden.Voor uw ER = 2100 het geval, ik probeerde het op de bijgevoegde t1.geo bestand.De resultaten zien er redelijk.Als u over meetgegevens, zou ik geïnteresseerd in een vergelijking van de resultaten.U kunt het mij jian (at) zeland.com.
2.De eindige diëlektrische functie in IE3D is gebruikmaking van volume-meshing.Het lijkt mij dat het volume meshing niet snel convergeren zeer met zo'n groot verschil in Er.Als je het beschouwen als een laag, doe ik je aanraden om substraat te gebruiken want het oneindige.Oneindige substraat is modelleren het analytisch.

groeten.

Hoi, ddkrishna:

Ik vergat te vermelden om u een ding.Gelieve de MaxDK in Basic Parameters van 500 tot op zekere waarde die groter is dan 2100.Het zal invloed hebben op hoe wij golflengte te voorspellen voor de golfgeleider meshing dichtheid.Als u de standaard waarde van MaxDK, structuur kan het niet worden mazen fijn genoeg en u kan nodig zijn om de dichtheid te verhogen van de meshing.Groeten.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back