twee fasen opamp (W en L)

Y

yihsiu

Guest
kan iemand mij vertellen hoe om te beslissen en te berekenen W / L?
de spanning is 13 tot -131.aan te nemen van de huidige IREF (maar ik weet niet hoeveel moet ik aannemen)
2 vinden de K = L Cox en Cox = εox / tox ()
3.hoe kan ik het berekenen van de waarde van de caps?

bedankt

Sorry dat ik iets vergeten
Hoe vind ik de VT, K, εi in deze twee documenten

thanks a lot

De drempel spanning is de parameter genoemd Vtho in de documenten.
De Mobiliteit is de parameter met de naam U0.

Merk op dat dit de drempel spanning met de bron en bulk kortgesloten.Als u gestapelde transistors en uw technologie is niet een twin-technologie goed dan is dit wil veranderen (substraat-effect).

Wat betreft het ontwerp, ik denk dat je eerst moet een aantal lopende begroting op te geven (dat wil zeggen hoeveel stroom kunt u in het gehele circuit) verdelen vervolgens elk blok de juiste hoeveelheid van de huidige dpending op de requred krijgen en functionaliteit.Hoe bepaal je de huidige hangt af van de vereiste winst-size-swing en dissipatie.winst = gm * Ro in het algemeen.Dus, te verhogen krijgen moet je ofwel GM of Ro of both.increasing gm stijging kan worden gedaan door het verhogen van de huidige of door simpelweg het verhogen van de W / L-ratio, maar voorzichtigheid moet worden genomen voor de verhoogde input capaciteit.Ro kan worden vergroot door verhoging van de transistors lengte of door cascoding of beide ....

wat ik wil zeggen is dat er veel keuzes / tradeoffs.De keuze van de topologie en de huidige zijn totaaly dpendent op uw aanvraag.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back