tv versterker

S

snsriram79

Guest
hi there

Ik kocht een tv-tunerkaart en aangesloten op mijn pc

Ik vond bepaalde kanalen zijn verdomd goed en bepaalde kanaal r zielig.Toen ik vroeg mijn dienstverlener zei hij computer reuiires 80 dB signaal tv terwijl 60 dB is genoeg thats y het beeld is slecht

Ik vroeg om booster zetten in de buurt van mijn huis en hij zei het is niet mogelijk aangezien het gaat kosten hem meer

any1 kan mij een oplossing voor.kan any1 me een goedkope tv versterker circuit worden gebouwd met 10 $ en de tv versterker moet voldoen aan normen PAL

10q

Minicircuits bedrijf verkoopt breedband versterkers en zal zich bezighouden met het publiek met een creditcard.http://www.minicircuits.com/dg03-172.pdf is een pagina van hun lage ruis Ones.Merk op dat de MAN-serie kost ongeveer $ 20 en moet u draad naar de pinnen.

Je zou kunnen proberen een plaatselijke winkel die televisies verkoopt om te zien of ze ook versterkers te verkopen.

Een andere optie is antenne te krijgen en een buitenantenne.

Hoi,

Ik heb ontworpen veel TV-kabel, sommige waren tot 20.000 abonnees.

Laat zien enkele belangrijke TV niveaus in subscruiber punt:

40 dB / MKV is luidruchtig, maar genoeg om goed Syncro maken.
50 dB is goed genoeg voor Zwart / Wit.
57 dB - oude norm voor B / W.
66 dB - minimumnorm voor kleur SECAM.Ik denk dat PAL is iets beter - (64 is gelijk voor PAL)

En je moet naar 47 dB signaal / noice ratio.

Ook moet u niet meer dan 4 dB verschil tussen kanalen in dezelfde band.Niet meer dan 6 dB in verschillende bands.Als u grote verschil dan zul je een aantal intermodulatie op de versterker op de kabel netwerk.

Laatste multibands tuners (modules) (UHF, VHF en HiperBand) zijn niet zo goed.Ik denk dat je moet 3-4 dB voor hen toe te voegen.Dus, moet u ten minste 70 dB in uw kaart-ingang.Maar ook aandacht voor enkele intermodulatie - het bovenste niveau is in de buurt van 88 tot 90 dB.

Je moet bepalen wat een foto van slechte kanaal, als het aantal "sneeuw" dan heb je zwak signaal heeft, maar als je wat dunne horizontale lijnen op de foto dan misschien heb je te groot signaal op dat kanaal.Ook vindt u enkele drijvende beeld van buurman kanaal - het is intermodulatie voor grote verschil of groot niveau.Maybe it is fault of your cable provider.

U moet deze test te maken: signaal rechtstreeks bij een aantal goede TV.Kijk slechte kanalen.Als ze niet goed zijn in alles - van toepassing op uw provider om zijn dienst beter te maken.Hij moet goed beeld op uw TV.

Een oplossing te verhogen is het veranderen van splitter kabel systeem voor jou.In de regel die ze gebruiken 16-20 dB splitters, kunt u vragen om het te veranderen tot 12 (of zelfs 10) dB splitter.Dus je zal toenemen niveau op 6-10 dB.Maar misschien heb je extra RF-splitter bij u thuis, kijken naar uw kabels - je kan het vervangen of zelfs verplaatsen als de tweede diervoeder niet worden gebruikt.

Kijk ook bij uw antenne-aansluiting op de muur in de buurt van tv, als een regel die ze gebruiken een universele aansluiting voor TV en FM-signalen, open je wandpaneel en kijken naar de raad van bestuur, vindt u een aantal filters RCL daar.Als u verwijdert u dit circuit voeg enkele 6 tot 10 dB ook.

Succes!Klug.

een kijkje op deze ...Ik heb niet controleren wat er precies is dit maar kan helpen!Ik donno!

http://perso.wanadoo.fr/f6itv/p2011001.htm

http://www.mitedu.freeserve.co.uk/Circuits/RF/uhfamp.gif

http://www.mitedu.freeserve.co.uk/Circuits/RF/uhfpreamp.htm

Ik heb het zelfde probleem met mijn pc-tv-kaart en het controleren op het niveau van het ingangssignaal Ik heb ontdekt dat op de home tv en op de kaart de niveaus werden ongeveer hetzelfde, maar het beeld op de kaart was veel ergste.
Gevraagd naar de leverancier van de printplaat ze vertelden me dat voor hen is niet verstandig om te proberen te verhogen tot het maximum van de gevoeligheid door het hoge niveau van lawaai binnen de pc.
Om deze reden is de pc-kaart is desensibilized opgelost en ik heb de situatie op deze manier:
1) wachtte 1 jaar vervalt de garantie (LOL)
2) wijzigde de raad van bestuur toe te voegen een 12 V out in de centrale pin van de antenne-connector, beperkt op ongeveer 100 mA (om te vermijden dat een korte-kaart en de pc zal vernietigen)
3) gekocht bij een plaatselijke winkel een 15 dB 40-860 versterker MHz (ongeveer 10 Euro) en is aangesloten ongeveer twee meter van de PC, tussen het stopcontact en de raad antenne-aansluiting.
4) Schakel de PC en afgestemd op de kaart vele briljante kanalen (geen geluid)

Mandi

kunt u proberen deze versterker.Er 15dB en frequentie van gaain reactie van 30MHz tot 1GHz.
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

dank je grens, maar hoe het bestand te openen

Het is in som WMF-formaat

dag

thank u

Ik dubbel klikte op de icoon en het bestand geopend in een venster met een schema.Een ding toe te voegen aan het circuit is bypass condensatoren op de B leidt tot elke fase.

OK.Circuit was eigenlijk kopie van simulatie ckt van M (at) cap.Mijn bedoeling was gewoon een idee te geven.
U moet ook ommit generator, generator weerstand en de belasting van de route.
Voeding kan worden geplaatst in de versterker behuizing of de versterker kan gevoed worden via de kabel, ingang of uitgang ...

goede info ...
maar met het diagram, wat voor soort condensator kunnen we gebruiken voor de beste resultaten?

Ontwerp van tv-AMP is niet problematisch.U kunt gebruik maken van gewone schijf 1/8W keramische condensatoren en weerstanden.PCB's kunnen eenvoudig een laag die breed terrein.U kunt gebruik maken van SMD componenten met BFR92 transistoren.Versterker kan worden geplaatst in metaal of zelfs in kunststof behuizing.Het belangrijkste is dat de grond verband tussen input en output-connector moet worden massaal gemaakt.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back