TV Horizontale flipping

R

Roelescence

Guest
Hallo iedereen, Kunnen jullie mij helpen identificeren elektronische componenten gerelateerd aan V-hold? Mijn tv, nieuw model, de foto blijft flippen horizontaal en ik kan niet vinden v-hold op de afstandsbediening niet aan de achterkant van de tv, dus ik besloot om de componenten te lossen, maar een probleem is dat identificeren I cant de onderdelen met betrekking tot v -hold. Gelieve te helpen Bedankt

Als u wilt dat een antwoord zou het nuttig zijn om te weten wat voor soort tv is. Is het LCD, Plasma of CRT, wat fabrikant, modelnummer en approcimate leeftijd? Brian.

doen plaatsen het schema in de zorg die nuttig kan zijn

Dit is een CRT-tv, een Chinese nieuw model van Tusonra

Misschien heb je een kans dan. LCD en Plasma TV niet scannen op dezelfde manier als CRT en er vrijwel zeker zou geen controle over de scan frequentie. Zonder een schema is het niet mogelijk om aan te geven wat aan te passen, zodat u zal moeten deze algemene richtlijnen te volgen: op de hals van de CRT (het buisvormige gedeelte, dat steekt uit naar achteren uit de kom van glas) Kijk. Op het ziet een samenstel van draad spoelen geduwd tot aan de kom. Er zullen twee draden op weg naar de horizontale scan transformator die is meestal zwart en heeft een of twee controles op het (normaal "scherm" en "focus") Dit zijn niet de degene die je wilt. De andere twee draden van de spoel montage zijn de verticale scan aansluitingen. Volg deze terug naar de crcuit bord en je zal de verticale eindtrap te vinden. Soms is dit is twee eindtransistoren, soms een vermogen IC met een heatsink. De verticale oscillator zal ofwel in de IC of uit componenten zeer dicht bij. Als er een-regelaar, zal in dat gebied. Brian.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back