TV heeft een 2-polige stekker, maar het scherm is 3 pin?

U

usernam

Guest
Kan iemand mij vertellen waarom TV's hebben 2-pins stekkers maar computer schermen worden geleverd met 3-pins stekkers?
Voor zover ik weet 2-pins stekkers worden meestal gebruikt in lage spanning apparaten en 3 pennen voor hogere spanning aplliances.Is er enig ander criterium?

Het is meestal waar, maar het zal daar zijn waar we de instrunent zijn behandeling closly (zoals boiler, PC, Iron Box, soldring ijzer, enz.) in de TV je gebruikt meestal een op afstand te controleren en u zult niet openen dus geen behoefte aan grond pin (de derde) die meestal verbonden is met het chassis van het instrument te zinken alle lekstroom.in pct we meestal werken closly om het een het is zeer gevoelig (bevat veel elektronica) en in de monitor is er een bron voor zeer hoge spanning), zodat de regel zijn Chasis is aangesloten op de grond.

Quote:

De elektrische uitrusting zijn over het algemeen ingedeeld naar verschillende klassen:Klasse I apparaten zijn ontworpen voor metalen behuizing, die de lekkage te houden buiten het bereik en brandwonden zekering geaard stopcontact als er kortsluiting tot geval.Klasse II-apparatuur zijn ontworpen om te werken zonder aarding.
Ze hebben dikkere isolatie in kabels en componenten aangesloten op netspanning.
Lekstroom van klasse II-apparatuur laag is beperkt, zodat het veilig is om te raken, en ik denk dat we niet hoeven te zorgen voor een elektrische schok te veel bij het gebruik van de juiste wijze ontworpen klasse II-apparatuur alleen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back