TSMC Bibliotheek

H

Hards

Guest
Hoi allemaal ...
Rt nu heb ik Bibliotheek van TSMC 180n technologie
Is elk orgaan hebben de bibliotheek van 90nm of 130nm technologie?
of voorschot dan 180nm technologie?

Gelieve zo spoedig mogelijk te beantwoorden

Dank U

Hardik Desai

Hoi,

Ik werkte samen met de bibliotheken 130,90 nm maar i dont hebben een van deze bibliotheken met me.if u een aantal doughts i
ca. verduidelijken die dingen

groeten,
ramesh.s

Ik denk niet dat iemand kunt delen de details bibliotheek bestanden van TSMC hier.Ze zijn vertrouwelijk en worden niet gratis.

eexuke schreef:

Ik denk niet dat iemand kunt delen de details bibliotheek bestanden van TSMC hier.
Ze zijn vertrouwelijk en worden niet gratis.

Kunnen jullie mij uw TSMC 0.18um lib naar mijn e-mail?

Nou, Ik begrijp waarom het vertrouwelijk is.Zeg als ik houd van een, en het ontwerpen van een chip uit dat, dan zal ik moeten gaan naar TSMC te fab het, ze gaan verdienen $ $ $.En ze geven het gratis bijna elk bedrijf en universiteit.Anyways ..
u kunt proberen het verzoek van viragelogic.com of kunnen worden naar synopsys.com en probeer het te downloaden frm daar.

Ik heb de TSMC ,18 en 90nm standaard cel bibliotheek behalve de GDS (of dfII) voor icfb,
konden u plz aandeel me de bestanden?

met synopsys zijn een gemakkelijk te bereiken via de volgende link IF U HAVE SOLVNET ID
http://www.synopsys.com/products/designware/tsmc.html
Ik denk dat dit zal oplossen ur probleem, probeer om een solvnetid www.solvnet.synopsys.com zijn gemakkelijk te bereiken sovent id als ur verplicht is een synopsys klant.met cadans gaan via deze link heeft u een contact hier, u kunt vragen voor de evaluatie versie.
http://www.cadence.com/partners/ip_program/tsmc.aspx
vragen voor de evaluatie doel u mei hav volgen enkele proces om het te krijgen.
normaal zijn moeilijk te krijgen techno bibliotheken.probeer te zoeken via viragelogic en andere sites.
maar de eenvoudigste een i feel is via synopsys.

Ik
heb het gedownload TSMC 90nm standaard cel bibliotheek van synopsys,
Algemeen doel Nominale VT met Multi-VDD ondersteuning (TCBN90GHP)
Ik probeer te lezen via de pdf's maar er zijn een heleboel van diff gevallen, wat me een hoofdpijn.
Voor ex: tcbn90ghpbc
tcbn90ghpbc0d77
tcbn90ghptc
tcbn90ghptc0d70d7
tcbn90ghpwc
tcbn90ghpwcl
tcbn90ghpwcl0d90d9

Wat is de betekenis van deze namings?Ik neem aan dat Christus is het beste geval, TC is een typisch geval is wc ergste geval, maar wat zijn die cijfers en letters achter?
In het bestand zijn er een heleboel

Hi Wakka,
Bent u het echt nodig om de zorg over namings?.Zijn goed om te weten, maar het is niet veel nodig is voor analyse.krijg je PVT, Bedrijfsomstandigheden, Input volatages, elementaire cellen opgenomen in de lib, gebruikte eenheden in de lib, wireload modellen, porositeit informatie gedood drempel reis punten,
de timing en reeksen etc details door de rapportage van de bibliotheek.in DC, als je kan geven report_lib <Uw lib_name>, zal het verslag van elke zaak die verband houden met lib.Groeten,
Sam

i dnt denkt u moet echt de details van de techno lib bestand.

zullen er vele verdragen die niet kunnen worden relavant en nuttig genoeg te begrijpen.

goed im niet een zeer ervaren man voor het analyseren van de inhoud (van de tech-bestand) en te zeggen wat van tijd en hoe zij van nut zal zijn bij het ontwerp en de verificatie flow.

een ervaren schrijf paar regels op deze .....

Hards schreef:

Hoi allemaal ...

Rt nu heb ik Bibliotheek van TSMC 180n technologie

Is elk orgaan hebben de bibliotheek van 90nm of 130nm technologie?

of voorschot dan 180nm technologie?Gelieve zo spoedig mogelijk te beantwoordenDank UHardik Desai

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back