C
cwrasmussen
Guest
Ik ben communiceren via RS422 over CAT5 op een vrij lage baud rate (4800bps), maar ik krijg vreselijke geluid als ik een kabel gebruik veel langer dan 3 of 4 voeten.Ik denk dat de reden hiervoor is dat de differentiële paren niet gespeld te getwiste paren in de kabel waardoor capaciteit kwesties.
Dit is voor een perifeer Ik ben het ontwerpen van een systeem dat al in plaats met deze onjuist pinouts, zodat ik niet kan veranderen die.Ook maak ik zo veel van deze, dat aangepaste kabels zijn uit den boze.
Ik heb al geprobeerd verschillende beëindiging methoden die enigszins helpen, maar niet veel.Alle ideeën over hoe dit probleem aan te pakken op de perifere kant van opzij beëindiging van het gebruik van weerstanden?
Als jullie meer info nodig heeft laat het me weten.Ik waardeer de hulp!bedankt
Dit is voor een perifeer Ik ben het ontwerpen van een systeem dat al in plaats met deze onjuist pinouts, zodat ik niet kan veranderen die.Ook maak ik zo veel van deze, dat aangepaste kabels zijn uit den boze.
Ik heb al geprobeerd verschillende beëindiging methoden die enigszins helpen, maar niet veel.Alle ideeën over hoe dit probleem aan te pakken op de perifere kant van opzij beëindiging van het gebruik van weerstanden?
Als jullie meer info nodig heeft laat het me weten.Ik waardeer de hulp!bedankt