Transformatie polization

H

hannguyen

Guest
Ik ben het ontwerpen van een hoorn antenne.Om elke vorm van polization mijn hoorn nodig voor het bouwen van een transformatie polization maar ik niet hoe te berekenen zijn.Please help me hoe te doen.Mijn hoorn frequentiebereik: 8 GHz-12 GHz Ik gebruik CST softwave en Magus antenne.Dank u voor uw hulp.

Hallo, kunt u gebruik maken van dubbele spitse hoorn antenne dan verschillende feed regeling kunnen verschillende polarisatie.Dezelfde techniek kan verwijzen naar vier arm bochtige-antenne ... ...

Groeten!

maakt niet uit wat je doet zal er altijd een polarisatie die u niet zal ontvangen.

Een dubbele nok Waveguide hoorn zal normaliter alleen ontvangen van een polarisatie, die waar het Efield is ontwikkeld in de twee ruggen.Als je een 4 nok hoorn - twee ruggen in de horizontale en twee ruggen in het verticale vlak, dat kan anders.verhaal.

Als u wilt leren fancy met mode-omzetters, kunt u meer doen, maar alleen met een gecombineerd vermogen:
http://ceta.mit.edu/PIERB/pierb01/04.07101602.pdf

Een circulaire hoorn zal kunnen circulaire polarisatie.U moet een manier om de circulaire polarisatie in een enkel uitvoerbestand.Als je fantasie, kun je twee uitgangen - een voor RH en een voor LH polarisatie.Satelliet TV LNB ontvangers dit doen, bijvoorbeeld.

Een vierkante hoorn zal kunnen ontvangen twee lineaire polarizations indien correct.

Een van de beste investeringen van $ 20 kan je ooit maken is voor de aanschaf van een goedkope LNB dubbele polarisatie satelliet omzettingstoestel antenne koppen, neem het uit elkaar, en zie hoe het werkt.Fascinerend spul.

Dank u voor uw hulp.
Ik ben echt in de war over hoe u dit moet doen, omdat de antenne het signaal dat we moeten ontvangen we niet weten over de polarisatie.Er kan worden lineair of cirkelvormig ... Dus mijn antenne te ontvangen elk type gepolariseerd.Ik had gezien een antenne die is gefabriceerd door Rusland ingenieur, maar het is anders frequentiebereik.Ze bouwde een overgang naar Waveguide coax, een transformatie van polarisatie en hoornpitten antenne Ik denk dat deze antenne kan ontvangen, omdat deze gepolariseerde antenne converteren gepolariseerde stap voor stap uit diafragma te Waveguide.Maar ik weet niet hoe te berekenen en ontwerpen van de transformatie gepolariseerd.Ik had gedaan Waveguide om coax, hoorn antenne door CST en Magus software.Please help me.

De achtergrond gedachte is hier dat de verschillende polarizations kan worden geacht te zijn gemaakt van orthogonale componenten.Elke antenne vangt een deel van de uitgestraalde energie uit een andere (met uitzondering van een die is perfect cross gepolariseerde).

Het gaat hier wellicht een van polarisatie mis-match.Bijvoorbeeld een lineaire antenne krijgt een circulaire gepolariseerd signaal met -3 dB van het verlies ten opzichte van de desbetreffende circulaire antenne.Een inslag van 45 graden lineaire antenne gedraagt zich eveneens ten opzichte van verticale of horizontale lineair.

Een lineaire verticale antenne niet ontvangen van een lineaire horizontale als zij "cross" gepolariseerd.Elke ronde zal kunnen ontvangen uit, met een -3 dB polarisatie verlies.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back