tot 5 Volt DC naar 220 volt AC dimmer

P

parveenarora

Guest
tot 5 Volt DC naar 220 volt AC dimmer circuit vereist. pls help

tot 5 Volt DC naar 220 volt AC dimmer circuit vereist. Pls help
Hi Praveenarora Wat vind je van AC dimmer 5 volt gelijkspanning betekenen naar 220 volt AC? Ik denk dat u doelt op de omvormer circuit, heb ik gelijk? Best Wishes Goldsmith

geen dc 5 volt naar 220 volt ac [COLOR = "silver"] --- Updated --- [/COLOR] tot en met 5 volt gelijkstroom dimmer tot 0 volt naar 220 volt dimmer van 0 volt ac naar 220 volt

geen DC 5 volt naar 220 volt ac
Je woorden zijn verwarrend. je moet proberen om te praten duidelijk beste antwoord ontvangen. er is een ding in je hoofd, maar dat is niet in mijn gedachten. je moet proberen om volledig te kunnen overdragen. wilt u 5VDC te converteren naar 220 V AC of wil je gewoon bouwen van een variabel aanbod? zonder duidelijke informatie kan ik niets zeggen.

AC dimmer [thyristor schakeling] niet geschikt is voor uw toepassing.

salam Praveenarora uw woorden niet uit te leggen uw doelgroep denk ik dat je moet vertellen ons hoe dan ook je doel.

Ok .. ik denk dat wat Praveen probeert te vertellen is dat hij behoefte aan een circuit waar de intensiteit van de 220 volt lamp kan worden bediend met een pot aangesloten op een ADC-poort en leveren 5 volt DC te variëren als referentie. Uiteraard zal een lineaire generator ook. Er zijn voldoende circuits op het web .. misschien moet je even zoeken ... Maar als ik weet dat 10 volt wordt gebruikt als standaard voor dimmers en niet 5 volt. Proost

ja inverter circuit met variabele output.As DC-ingang erg van 0 tot 5 volt uitgang zou ook zeer 0 tot 220 ac

ja inverteerschakeling met variabele output.As DC-ingang erg van 0 tot 5 volt uitgang zou ook heel 0 tot 220 ac
Humm, ik heb het idee! Ik denk dat je een logische fase, die kan leveren 0 tot 5 volt uit te zetten, en ik denk dat je wilt met een logische systeem in staat om te controleren uit te zetten (AC) van nul tot 220 V AC. toch? Zo ja, moet u gebruik maken van een tweetraps koppeling converter, en dan geef je de variabele spanning om feedback pin van uw chauffeur, gemakkelijk! Best Wishes Goldsmith

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back