P
parveenarora
Guest
tot 5 Volt DC naar 220 volt AC dimmer circuit vereist. pls help
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hi Praveenarora Wat vind je van AC dimmer 5 volt gelijkspanning betekenen naar 220 volt AC? Ik denk dat u doelt op de omvormer circuit, heb ik gelijk? Best Wishes Goldsmithtot 5 Volt DC naar 220 volt AC dimmer circuit vereist. Pls help
Je woorden zijn verwarrend. je moet proberen om te praten duidelijk beste antwoord ontvangen. er is een ding in je hoofd, maar dat is niet in mijn gedachten. je moet proberen om volledig te kunnen overdragen. wilt u 5VDC te converteren naar 220 V AC of wil je gewoon bouwen van een variabel aanbod? zonder duidelijke informatie kan ik niets zeggen.geen DC 5 volt naar 220 volt ac
Humm, ik heb het idee! Ik denk dat je een logische fase, die kan leveren 0 tot 5 volt uit te zetten, en ik denk dat je wilt met een logische systeem in staat om te controleren uit te zetten (AC) van nul tot 220 V AC. toch? Zo ja, moet u gebruik maken van een tweetraps koppeling converter, en dan geef je de variabele spanning om feedback pin van uw chauffeur, gemakkelijk! Best Wishes Goldsmithja inverteerschakeling met variabele output.As DC-ingang erg van 0 tot 5 volt uitgang zou ook heel 0 tot 220 ac